Kontest MyTeksi untuk Blogger - Hadiah iPhone 5s

by - Januari 05, 2014


Kalau anda rasa anda nak menang iphone 5s anda patut join kontest ini. Sebabnya caranya amat mudah anda hanya perlu download aplikasi MyTeksi dalam handphone anroid anda dan anda telahpun berpeluang untuk menang tak susah mana pun kemudian buatlah satu review tentang apakah kelebihan aplikasi tersebut. Cepat sebelum terlambat dan jalan lupa like facebook dan share tak kisahlah anda cerita dalam bahasa melayu atau english. Tarikh tutup 13 Jan 2014. Doakan aku berjaya ye. Maklumat lanjut klik {di sini}Download aplikasi MyTeksi boleh dilakukan di Google Play (klik) dan juga AppStore (klik). Untuk pengguna telefon pintar Windows .. anda boleh muat turun di Windows Phone App (klik).

REVIEW APLIKASI MYTEKSI

 

Apabila anda download aplikasi tersebut anda akan dapat lihat situasi di mana terdapat 9 buah teksi atau lebih berhampiran kawasan kediaman anda ia lebih mudah kerana anda tidak perlu bersusah payah untuk menelifon. Ada juga sesetengah kawasan yang tiada kemudahan teksi tersebut. yang pasti ia memudahkan perjalanan anda untuk ke sesuatu destinasi.


Apabila anda klik butang search anda hanya pilih lokasi yang ingin dituju. Di sana ia akan menunjukkan berapa perjalanan jarak dari kawasan kediaman anda hingga ke tempat untuk di tuju. Sebagai contoh saya ingin ke Bukit Jalil. Jadi jarak ke Bukit Jalil ke rumah saya adalah 22.8KM


Setelah anda memilih kawasan untuk pergi. Anda boleh lihat harga yang ditawarkan. Ada 2 jenis teksi iaitu budget dan executive pilih mana yang sesuai. Butang now untuk pilih waktu dan tarikh. Anda juga boleh letakkan alamat rumah anda bagi memudahkan pihak teksi untuk mencari kediaman anda dan pilih Book Now anda telah bersedia ke lokasi anda mudah bukan. Selamat mencuba.




You May Also Like

2 comments

  1. owh boleh try ni
    sbb salu gak nek tksi n kdg2 ad tksi xikot meter tu kan
    thanks mizi :)

    BalasPadam
  2. Erreur #2 : branchez redactor

    My website ... voyance gratuite par chat

    BalasPadam

google.com, pub-9992573824785365, DIRECT, f08c47fec0942fa0