Followers

Wednesday, 23 April 2014

KISAH SAYA DENGAN MAK SAYA


Kisah ini bermula masa saya tengok ceramah politik najib dekat tv3. Lepas itu mak saya ajak teman dia pergi pasar. Mulanya saya tak nak sebab malas nak layan sin chan kat tv. Mak saya cucuk perut saya dengan garpu beberapa kali akhirnya saya pun pergi. Masa kami pergi perjalanan ambik 180km sampai 170km ada lori langgar mak saya dari belakang mak saya pun marah. Mak saya kejar lori itu. Lori itu terus pecut dengan laju giler. Mak saya pecut lagi laju dan akhirnya dapat tangkap lori itu. Mak saya amat marah pada pemandu lori itu. Sebab geram mak saya gigit tayar lori itu sampai kempes kemudian mak saya campak lori itu dalam laut. Kebetulan kat laut itu ada kapal. Lalu kapal itu pecah habis semua orang dalam kapal itu mati terbelah 2. Pemandu kapal marah bertukar jadi ultraman. Pemandu lori pulak tekan sesuatu kat lori dia tetiba bertukar jadi transformer. Meraka berlawan pemandu lori menang. Mak saya kata jom pergi pasar. Mak saya cerita kat penjual daging. Penjual daging mati sebab terkejut. Mak saya report polis. Polis pun semua mati terkejut. Kami berlari dengan mak balik rumah lalu kami pun mati sebab penat. Begitulah cerita saya sebelum mati.

Friday, 18 April 2014

KAPAL MATI KE KARAM YANG MATI


Karpal Singh Maut Kemalangan Jalan Raya | Bekas President DAP dan peguam maut pagi tadi (17/4/2014) kira-kira jam 1.10 minit pagi kerana terlibat dalam satukemalangan jalan raya dekat Tapah. Kemalangan berlaku di kilometer 306 (KM 306) Lebuhraya Utara-Selatan menghala ke utara (Gua Tempurung).

Aku pun agak konfius disini karpal ke karam yang mati nama korang dekat sama aku ingatkan dia orang adik beradik lain mak lain bapak haha. Bagi yang masih tak kenal siapa kapal ini aku bagi tau dia ini peguam Anuar Ibrahim. Kalau Anuar Ibrahim pun tak kenal susahlah nak bagi tau. Karam pulak selalu main kat tv3 hebat berpantun contoh ibarat melepaskan kentut di tepi tangga lebih kurang macam itu la.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Domain powered by Pakar Niaga