BOLLYONE HD

by - Ogos 21, 2014



Astro membawa anda warna Bollywood melalui BollyOne HD Channel 251!

Ramai orang percaya bahawa warna adalah kuasa yang membawa kebahagiaan. Warna boleh mempengaruhi emosi kita, tindakan kita dan bagaimana kita bertindak balas kepada pelbagai orang, benda dan idea. Kami di Astro, dengan gembira membawa nilai-nilai estetika warna Bollywood untuk skrin rumah anda melalui BollyOne HD Channel 251.

BollyOne HD adalah Esa saluran Astro Box Office yang memaparkan sehingga 5 filem terbaru Bollywood dalam sebulan. Ini filem dihantar kepada anda dalam definisi tinggi yang akan memukau anda dengan pengalaman menonton kristal yang jelas dan aneh Dolby 5.1 sistem bunyi. ThatÕs tidak semua; AstroÕs BollyOne HD adalah sangat sesuai kemampuan berharga serendah RM 5 setiap bulan dan perlu pelbagai sari kata, kedua-dua bahasa Inggeris dan Melayu!

Salah satu filem baru akan ditayangkan setiap Khamis minggu ini, dan penonton dapat melihat filem untuk seluruh bulan! Selain filem, penonton juga akan mendapat peluang untuk menonton bintang disemat Anugerah pertunjukan dan video muzik dari filem terbaru Bollywood! Mengetahui bagaimana untuk melanggan saluran Astro BollyOne HD di sini!

You May Also Like

9 comments

  1. peminat bollywoord rupanya ye. hehe

    BalasPadam

google.com, pub-9992573824785365, DIRECT, f08c47fec0942fa0