BLOG AKU BUKAN RASIS

by - Jun 21, 2014


Blog aku bukan rasis. Blog aku boleh di kunjungi semua golongan melayu, cina, india, kadazan, sumatra jawa, jawa barat, minangkabau dan lain-lain. Kenapa perlu ada unsur rasis dulu tak timbul pulak isu ini. Inilah salah satu kelemahan orang melayu selalu tuduh memkhinzir buta je. Aku tak boleh gunakan perkataan babi sebab jakim tak luluskan penggunaan dalam blog. Tetapi kalau guna perkataan babi sebagai contoh ok kot.

Ada juga rupanya blog yang mengamalkan rasis. Aku terjumpa malas nak bagi tau korang googlelah sendiri. Itupun encik hasrulhassan bagi tau. Orang melayu suka menjatuhkan orang lain di atas kesempitan orang dan orang cina pula suka ambil kesempatan dan oleh itu orang melayu semakin di perkotak-katikkan. Harap isu rasis ini tidak di perbesarkan pada pihak atasan.



You May Also Like

4 comments

  1. siapakah ittew yg suka merasiskan orang
    hope org tu berubah
    meh tgk channel oasis..byk ilmu yg diperoleh..hihi

    BalasPadam
  2. Takkanlah tuan blog baru tau..hehe

    BalasPadam
  3. hmmm blog is pun kekadang is tulis gak benda2 rasis nie hahahaaa, tapi with or without JAKIM is akan tetap guna perkataa ba aliff ba ... tu sebab baru orang kita faham kowt? kalau tidak dorang akan anggap is mencarut dan bukannya menyampai. sekadar pendapat sahaja.

    BalasPadam
  4. blog Mizi ni sempoi je..tak rasa ada unsur2 sedemikian pun..

    BalasPadam

google.com, pub-9992573824785365, DIRECT, f08c47fec0942fa0