SAYA PEMINAT ARSENAL

by - Julai 17, 2013



Penjaga gol Arsenal Wojciech Szczesny menceritakan bagaimana eksploitasi luar biasa seorang warga Vietnam berjalan hampir 3 batu mengejar bas Arsenal mendapatkan perjalanan yang sangat istimewa di dalam bas pasukan Arsenal.

Semuanya bermula apabila pasukan itu pergi bersiar-siar di Hanoi. Semasa lawatan Arsenal di Asia pada bulan Julai 2013. Orang-orang seperti Lukas Podolski, Theo Walcott, Wojciech Szczesny, Jack Wilshere, Mikel Arteta, Olivier Giroud bersama-sama dengan lain-lain bintang pasukan pertama. Pihak rasmi akan diumumkan pada Arsenal.com.

Arsenal akan membuat lawatan sekitar Asia Indonesia, Veitnam dan Jepun. Arsenal juga menang besar bila menewaskan Vietnam 7-1. Harap-harap Arsenal menang besar juga dekat liga BPL tahun depan. Arsenal Football Club telah ditubuhkan pada tahun 1886. Mereka telah mengumpul 13 gelaran Liga, 10 Piala FA dan banyak trofi utama yang lain sejak itu. Pemain mereka yang paling besar ialah: Thierry Henry, Dennis Bergkamp, Tony Adams, Ian Wright, Robert Pires, Liam Brady, Cliff Bastin dan Charlie George.

You May Also Like

5 comments

google.com, pub-9992573824785365, DIRECT, f08c47fec0942fa0