REVIEW BLOG PUTERI AWANI

by - Julai 18, 2013


Cuba teka siapa budak ini. Budak inilah yang popular dengan couple 1 minggu. Kesian adik jadi buah mulut orang korang memang tak patut betul kritik dia tau. Korang semua jahat noty sangat-sangat. Rupanya Putri Awani Ahmad ini juga seorang blogger meh terjah blog dia http://puteriawaniahmad.blogspot.com

Bagi sesiapa yang ada terkutuk dia pergilah minta maaf. Puteri ini bukan sahaja cantik tetapi baik hati haha rugilah mamat pacak tu tinggalkan diakan. Antara salah satu kata-kata puteri yang betul-betul menusuk di dada ialah:- 

" Allah maha mengetahui apa yg akan berlaku disebalik semua ini. Mungkin Allah rindukan doa daripada hambanya yang bernama Syazwani :’) Allah rindukan solat taubat dari hambanya. Dia lebih tahu daripada segalanya. Puteri hanya mampu berdoa dan melihat. Korang ramai namun ? Puteri seorang diri , Nasib ada kawankawan yang sangat baik dan selalu sokong wani dari belakang .

Puteri mohon , orang yg upload vid puteri kt youtube, tlg lah delete. Puteri baru tahu saat dan ketika ini siapa yang bergelar kawan dan bergelar musuh . Mungkin cerita ini akan terus tersebar tapi, Puteri redha dengan dugaan Allah malah Puteri bersyukur diatas apa yg berlaku ini mengakibatkan Puteri selalu mendekatkan diri dengan Allah.

SubhanaAllah, Semalam lepas tengok apa yg terjadi , Hati gelisah sangatsangat. Walaupun kawankwan, family dah ckp sabar semua tapi ttp tak okay . Lepas buat solat solat semua, baca alquran , rasa betapa tenangnya hati ni. Allah maha berkuasa ."



You May Also Like

4 comments

  1. kita tak tahu apa yang berlaku sebenarnya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. dia buat video couple 1 minggu masuk youtube pastu orang kutuk dia itu je

      Padam
  2. Lama-kelamaan budak ini akan diangkat sebagai artis kerana popularitinya di Youtube

    BalasPadam
  3. ada hikmah di sebalik semua ini..yg lepas biarlah berlalu..buang yg keroh ambil yg jernih..=D

    BalasPadam

google.com, pub-9992573824785365, DIRECT, f08c47fec0942fa0