Nasi lemak kena berhenti kerja

by - Oktober 18, 2020


Lokasi Taman Koperasi Cuepacs, Kajang katanya. Yang penting gambar ni mewakili ramai rakyat Malaysia yang sewaktu dengannya begitulah lumrah hidup perlu teruskan hidup untuk menyara keluarga. Zaman covid-19 ramai yang kena buang kerja. Pilot pun jadi foodpanda #kitajagakita #kitapastimenang
 

You May Also Like

6 comments

  1. Betul..ramai yang hilang mata pencarian..paling x best plak takde lesen x leh meniaga kalau nak bukak stall...kesian kan

    BalasPadam
  2. Kesian nya..Memang ramai yang kena berenti kerja terutamnya yang kerja syarikat penerbangan dan hotel2.

    Berniaga je la yang boleh buat untuk masa ni. Tapi harap Majlis perbandaran jangan la rakus sangat.Semua nak saman. bagi lah rakyat malaysia ni bernafas sikit.

    Lain la kalau yang berniaga tepi jalan tu warga asing.

    BalasPadam
  3. Semoga dipermudahkan urusan kita semua, aaamin

    BalasPadam
  4. semoga murah rezeki dia.. semoga dipermudahkan urusan kita dan semoga dimurahkan rezeki kita semua.

    BalasPadam