Kesian orang pencen kena tipu

by - Oktober 14, 2020

 



Siapa yang tak kenal Dato Andy Kana. Seorang macau scam yang kuat kabel. Sprm dah berjaya bongkar itu pun dengan bantuan nitizen. Sprm pun dah berjaya tangkap 4 anggota polis. Paling mengejutkan bos Macau scam itu berjaya larikan diri lompat pagar. Kenapa pejabat sprm tiada pagar. Kesian orang tua masih di tipu terumata orang pencen siapa dalang dalam semua ini. Video 1 adalah perkenalkan siapa Macau scam Dan video 2 Pula bagaimana Macau scam penipu orang ramai. Macau scam ini sendiri mengaku beliau bekerja atas majikan untuk keluarga. Walaupun duit yang dia dapat tak halal. Sebab duit kerajaan yang kita dapat pun tak halal. Tak perlu lah nak salahkan mereka sebab anda sendiri yang tak bijak. Kalau tak buat salah jangan takut.


Video 1 - siapa macau scam


Video 2 - ada sebab saya jadi macau scam





V ada sebab saya jadi macau scam

You May Also Like

4 comments

  1. hehhehe sakit ati jer kan tgk dia orang ni, kemain bergaya

    BalasPadam
  2. Semoga dia kembali tertangkap dan undang-undang berkaitan ini perlu diperbaiki agar setimpal dengan pesalah seperti ini

    BalasPadam
  3. Memang kesian.. Diaorg ni tak fikir sush payah org tua cari duit..

    BalasPadam