Hati-hati beli sejadah


Ini adalah contoh sejadah yang tidak sepatutnya di beli. Tak pasti kenapa di jual. Mungkin penjual sejadah bukan Islam atau ada motif di sebaliknya.





Ulasan

  1. Btol..mmg kn hati2 sbb mcm byk je yg bunga2 & gambar2nya yg x elok..

    BalasPadam
  2. Risau nak beli sejadah bercorak macam ni la...kadang ternampak2 masa solat

    BalasPadam
  3. Kalau tak bulatkan tak perasan thanks bagitau

    BalasPadam
  4. Aiyoooo design dia seramnya.

    BalasPadam
  5. SELAMAT HARI RAYA!!! takut ini :) done follow, follow me back.. thanks
    http://acuyuhan.blogspot.com/

    BalasPadam
  6. suka sejadah yang plain jer

    BalasPadam
  7. Bahaya kan macam ni...Marsha prefer yang plain

    BalasPadam
  8. Dulu pon pernah terbaca isu macam ni.kena hati-hati

    BalasPadam
  9. Canon PIXMA TS3120 Driver Software, Scanner, Manuals, and Firmware free by clicking on the download button for Windows 64-Bit 32-Bit, and Macintosh/ Mac visit - setup canon ts3120 printer wifi

    BalasPadam

Catat Komen