Cukuplah bela pemandu mabuk



Patutnya bunuh sahaja mabuk ini. Dah la langgar orang pastu tak reti nak berhenti. Macam jalan Raya ini bapa dia punya. Boleh baca artikel astro awani di bawah.






Ulasan

  1. Hukuman lebih berat sepatutnya!

    BalasPadam
  2. Mereka buat masalah, orang lain jadi mangsa.

    BalasPadam
  3. Dah bnyk berita pemandu mabuk tp xtau apa tindakan..

    BalasPadam
  4. Kan?lama sangat nak kaji semula akta hukumanphukuman mabuk

    BalasPadam
  5. Banyak pulak isu pemnadu mabuk lately. Takde action ke dari dahak berkuasa pasal isu ni ? 🤔🤔

    BalasPadam
  6. Kesian tengok mangsa-mangsa pemandu mabuk.

    BalasPadam
  7. Tak sanggup nak tengok. Huuu..

    BalasPadam
  8. Eeee geram dengan spisis mabuk mabuk ni.

    BalasPadam
  9. Kesian yang meninggal akibat kecuaian pemandu mabuk ni. Tapi ramai yang belum insaf

    BalasPadam
  10. Nyawa dibayar nyawa.

    Pembela orang mabuk yang memandu itu memang tak ada otak agaknya.

    Suka hatilah kau nak mabuk,tapi jangan libatkan nyawa atau harta benda org lain.

    Sakit hati baca berita macam ni. Tak ada kesudahan.bila entah nak kuatkuasa undang2 lebih tegas.

    BalasPadam
  11. Serious geram dgn pemandu2 mabuk yg langgar org pastu bila kn tangkap, x ngaku..walhal terang2 nmpk perbuatan dorg..eloknye hukum mati je deme ni..huhuhu

    BalasPadam
  12. Dah tengok video ni.. Memang kurang ajar ye.. Sedih tau

    BalasPadam
  13. Sedih sgt bila kes pemandu mabuk makin menjadi2. Haram kan arak lah senang

    BalasPadam
  14. Tu la. Banyak kes seperti ni. Kesian mangsa

    BalasPadam

Catat Komen