Mereka anak2 syurga

by - September 15, 2017

Selepas insiden yang mengorbankan mereka. Saya turut berduka cita. Anak2 syurga telah tenang di sana. Mereka hanya mampu menjerit meminta tolong sedangkan kita di luar tidak mampu melakukan apa2.

Bombo sifatkan pada mulanya mungkin lintas pintas. Tetapi tidak semudah itu rupanya bukan lintas pintas perbuatan kianat dari individu yang bernama syaitan. 2 gas kuning ditemui di depan pintu asrama. Kemudian saksi pelajar  asrama yang terselamat menghidu bau gas sebelum kebakaran berlaku. Mengukuhkan lagi siasatan polis untuk cari punca sebenar kebakaran berlaku. Kita cuma berdoa agar pelaku tersebut berjaya di tangkap segera.

Derma kilat telah diberi. Menteri besar esco Azmin Ali siap turun padang beri bantuan van jenazah. Najib hanya mampu komen di twitter rasa simpati kerana sibuk uruskan pelaburan dengan donold trump di us. Ramai manusia turun padang walaupun bukan waris mangsa.

Satu demi satu cerita keluar. Kalau anda nak derma boleh hulurkan sumbangan pada akaun cimb mereka di 8602299587. Saya dah derma walaupun insuran kereta tak sambung sebulan sebab duit dalam akaun tak cukup. Pada mulanya takut gak nak derma tetapi harian metro dah sahkan itu memang akaun peribadi mereka untuk urusan pembangunan.

You May Also Like

3 comments

  1. Al fatihah untuk mereka..

    moga-moga sumbangan tuan mendapat redha dan rahmat Ilahi..

    aamiin dan Ya Rabbil Alamiin

    BalasPadam
  2. Sampai sekarang masih terasa dan sedih dgn kehilangan mereka

    BalasPadam

google.com, pub-9992573824785365, DIRECT, f08c47fec0942fa0