PJJ -Percintaan Jarak Jauh


Isteri: Hahh?? Abang kena kerja Melaka. Alaaaaaaaa jauhnyaaaa.. Pastu macamana dengan Ina nanti kalau Abang tak ada. Ina nak ikut. Ina nak ikut!
Suami: Haish sayang nak ikut macamana. Nanti siapa nak mengajar kat sekolah tu? Lagipun semua student-student Ayang kan sayang dekat ayang. Kesian dekat student Ayang tak dapat jumpa cikgu kesayangan mereka.
Isteri: Ooooo maknanya Abang tak nak jumpa Ina dah la ni? Sebab tu tak bagi Ina ikut sekali kan?
Suami: Hahaha bukanlah sayang. Bukan begitu maksud Abang. Ayang kan cikgu. Lagipun tak kan Ayang nak berhenti kerja kan. Kalau nak minta pindah pun bukannya boleh dapat dalam masa terdekat ni sayang. Ala KL dengan Melaka bukan jauh pun.
Isteri: Memanglah tak jauh.. Tapi macamana nanti kalau Abang suka dekat perempuan sana masa Ina tak ada? Hmmmm *Buat buka merajuk*
Suami: Ishh mana adalah sayang. Ayang ni fikir bukan-bukan je. Abang sayang dekat isteri abang yang ni sorang ni je.. *Sambil cubit pipi Ina*
Isteri: Yela. Abang duk Melaka sorang-sorang. Ina pulak duk KL. Mana Ina tak risau kan.
Suami: Alaa comel je isteri abang ni kan. Hehe. Ok lah, Abang janji Abang akan sentiasaaaa ingat dekat Ayang walaupun duduk jauh. Dan Abang janji Abang akan balik tiap-tiap minggu jumpa Ayang ea. Dan dan Abang janji Abang akan cinta dan setia dengan Ayang sorang je. Mmmuaahhh *Terus cium pipi Ina*
Isteri: Hmm ok Abang. Ina ingat janji-janji Abang tu. Abang jangan nak nakal-nakal tau kat Melaka. Ina cubit Abang nanti! Ina akan sentiasa mendoakan kesejahteraan Abang kat Melaka. *Malu-malu*

Sedih bila kenangkan orang tersayang jauh.Jumpa seminggu sekali itu nasib baik kalau dapat cuti sabtu ahad boleh jumpa kalau cuti hari weekend macam mana. Kalau tak kerja macam mana nak makan. Hidup kena teruskan hanya Allah tempat mengadu..

Ulasan

  1. Pertaining to excellent in an easily affordable replica prada handbags price tag, Navigate Enjoy is just about the greater selections throughout designer watches. Nevertheless never take our expression correctly. Let the record involving Navigate Enjoy converse pertaining to themselves. Right now, Navigate Enjoy is well know everywhere in the roelx replica sale. Using making features throughout Singapore, Brazil, along with Okazaki, japan, Navigate Enjoy right now gives additional variations along with varieties of designer watches previously. Right now, Navigate Enjoy gives designer watches in numerous patterns which include quartz, lighting power, as well as hardware. "In japan market place, many of us present high-quality designer watches, including louis vuitton replica sale each of our renowned hardware enjoy string, which in turn each of our buyers need to hold with these for countless years. Throughout international market segments, each of our tactic should be to acquire brand-new stores for the solutions generally throughout international locations along with parts using substantial probable fiscal expansion, along with enhance each of our replica handbags uk involving budget-price designer watches. " It's also possible to look around 3500 okay designer watches which include 100's involving Homeowner designer watches, Seiko designer watches, along with Invicta designer watches and various name cartier replica uk.

    BalasPadam
  2. nike free run pas cher Sur porter des shorts http://www.nikefreerunspascher.fr et un stand pour acheter chemise à manches courtes pas cher, mais elle a un beau visage, de sorte que les vêtements sur son peuple nike free run pas cher de corps ne voient nike free run pas cher pas que ce mélange pas cher va se sentent tellement approprié. Certaines nike free run pas cher personnes portent des vêtements Chaussures Nike running factory store les plus coûteux, comme une princesse, et certaines personnes portant princesse

    BalasPadam

Catat Komen