SELAMAT HARI JADI TUNANG SAYANG



Awak dah tua haha. Tak sangka tunang abg sorang ni dah besar. Abg sedar mesti nak cakap abg ni lagi tuakan. Abg tak kisah pun. Entry ini untuk tunang abg. Sebab abg rasa tak tau nak luahkan kat mana. Kepada pembaca yang meluat minta maaf banyak2. Jangan risau abg tak akan bagi tau sape tunang abg tu yang dah tau diam2 je la.

Walaupun percintaan kita tak la romantik bagai macam org lain macam dalam drama filem tetapi abg percaya dengan keikhlasan syg abg. Tak sia-sia abg ceburi dunia blog rupanya ada hikmah di sebaliknya bakal isteri abg pun seorang blogger. Terima kasih sebab buat entry untuk abg hari itu. Walaupun takde nama abg.

Sayang jangan la merajuk kesian la kat abang nak pujuk. Abang sayang kat sayang abang ni sorang je. Jaga pinky elok2 tau abang da lama nak tulis blog untuk sayang. Abang nak sayang abang baca.

Tak sangka tak lama lagi abg akan jadi suami dan syg abg akan jadi isteri abg. Terima kasih kerana sudi kongsi pengalaman dengan abg dari mula kita kenal sampai sekarang. Abg doakan siang malam tau supaya syg terima abg. Harap hubungan kita berkekalan hingga ke jannah. Amin..


Daisypath Wedding tickers

Ulasan

  1. fuhh sweet! hb jugek untuk beliau.. :)
    semoga kekal ke jannah ^^
    bln 3 ke bulan 4 majlisnya?

    BalasPadam
  2. wahhh...sweetnyaa...
    jadi xsabar nak tau sape akak ni...

    BalasPadam
  3. wahh sweet!! Happy birhday untuk cik tunang Mizi ye. moga hubungan kekal till Jannah.

    BalasPadam

Catat Komen