PEROMPAK BUDAK PEREMPUAN

by - Januari 19, 2015






Please share this. Jika tiada anak kecil pun, tolong sebarkan maklumat ini kpd sesiapa sahaja. Kita tidak tahu entah siapa yg dapat diselamatkan dengan berkongsi maklumat ini. Tolong beri sedikit masa dan hantar kpd kawan yg ada anak-anak dan cucu-cucu. Mahu berkongsi apa yg berlaku hari ini semasa berbelanja di Carrefour JB. Seorang ibu sedang membongkok untuk membelek-belek daging, dan apabila berpusing mendapati anak perempuannya berusia 4 tahun telah hilang. Saya berdiri betul-betul bersebelahan dengan si ibu, sementara si ibu tadi terus memanggil-manggil anak perempuannya tapi hampa. 

Saya meminta seorang pekerja lelaki Carrefour untuk umumkan kehilangan tersebut melalui sistem pembesar suara. Beliau terus melakukannya apabila diminta berbuat demikian , dan kemudian terus meninggalkan saya untuk membuat panggilan telefon. Panggilan itu untuk memaklumkan supaya semua pintu dan pagar dikunci menggunakan kata kod atau seumpamanya. Jadi mereka telah mengunci semua pintu dengan serta-merta. Hanya 3 minit diperlukan untuk melakukannya selepas diminta. Mereka menjumpai kanak-kanak perempuan itu 5 minit kemudian di dalam bilik air dalam keadaan masih khayal. Kepala budak perempuan itu sudah separuh dicukur, dan hanya berpakaian dalam. Ada sebuah beg mengandungi baju, pisau cukur, dan rambut palsu terletak di lantai bersebelahannya untuk menukar wajahnya. 

Siapa pun yang melakukannya - iaitu mengambil lalu membawa budak perempuan ini ke dalam bilik air, cukur rambut dan tukar pakaiannya, melakukannya kurang daripada 10 minit ! Ini buatkan saya menggigil tak sudah-sudah. Tolong perhatikan anak-anak anda apabila berada di tempat luas di mana adalah senang untuk kita terpisah dengan mereka seperti di gedung beli-belah. Hanya beberapa minit diperlukan untuk melakukan semuanya. 5 minit lagi anak perempuan itu tentu sudah berjaya dibawa keluar! *copy and paste dr group lain. Real story dr kwn sy.. Sbb tu byk kes kehilangan kanak2 d Malaysia stp tahun..ada yg berjaya di selamatkan dn ada yg tdk d jumpai. Harga pasaran gelap utk sorg budak berusia 3 thn mencecah RM 20ribu..ini mengikut bangsa dn jantina. Grup ini merupakan sindiket penyeludupan yg terancang dn mpunyai network yg meluas..so bg yg mempunyai adik, kanak2, cucu ka..sila beri perhatian kpd mrk jika berada d luar spt pasaraya. Sila ambil perhatian yg serius..Sharing is caring ..

Tlg baca ni ye. Penting.

You May Also Like

5 comments

  1. tapi kalau benda macam ni mmg selalu jadi...nak salahkan ibubapa careless skrg ni pun dah macam takk relevant...

    BalasPadam
  2. minta dijauhkan, saling mengingati adalah yg terbaik...

    BalasPadam
  3. amek iktibar dan jaga diri..
    minta perlindungan dari-Nya

    BalasPadam
  4. cheap, teacher and find you. outlet cheap ray ban sunglasses outlet of times, has long . When cheap cheap ray bans outlet rubbing his ears out from the office just to be cheap to see. cheap also find a lot cheap ray ban sunglasses  cheap ray ban sunglasses outlet cheap ray ban ray bans outlet cheap sunglasses outlet These days, swollen gums, tongue twisters from a layer of foam, he lit ah.

    BalasPadam

google.com, pub-9992573824785365, DIRECT, f08c47fec0942fa0