pasangan baru kawin rumah dipecah masuk


Gambar kat atas hanya gambar hiasan je. Ceritanya begini satu kejadian samun suami isteri yang baru mendirikan rumah tangga telah di pecah masuk oleh sekumpulan perompak. Mangsa seorang lelaki iaitu suami yang baru balik dari kerja.

Butiran kejadian:-

Ketika pengadu pulang dari rumah nampak keadaan rumah berselerak. Pengadu terus dapatkan isterinya di atas katil. Pengadu terus tanya pada isterinya siapa yang rompak. Isterinya jawab mangsa tak dikenali.

Suami terus ke ruang tamu untuk lihat tv samsung 60 inci yang di belinya tempoh hari. Pengadu bertanya mana tv kita sayang. Lalu isterinya kata tv di bawa lari. Sayang tak buat apa-apa ke. Tak sayang diam je.

Suami terus cari laptop milik beliau juga sudah tiada. Pengadu bertanya sekali lagi pada isterinya. Laptop pun di ambil juga. Ya isterinya jawab sambil menangis. Pengadu bertanya sayang tak buat apa-apa. Tak buat apa-apa takut.

Suaminya nampak seluar dalam isterinya di tepi katil siap berair. Pengadu bertanya. Sayang di rogol ke. Isterinya jawab ye bang saya di rogol. Suami pulak kali ini menangis. Sayang tak buat apa-apa. Kali ini saya ada goyang-goyang sikit. 

Begitulah laporan beliau..

Ulasan

  1. Si isteri 'seronok' dirogol, sbb tu dia 'goyang' masa tu. Cerita utk org dewasa yg dah kahwin je..;)

    BalasPadam
  2. Hеllo, alաays i used to cɦeck blog posts
    here іn the early hours in the morning, aѕ i love
    to learn more and more.

    My web-site - tips to learn spanish faster

    BalasPadam
  3. hommmaiiii...adeh...18 tahun keatas only...hehe

    BalasPadam
  4. cita betul ke utk gelak ni?? Ayat yg akhir tu yg confuse kot. Haha,

    BalasPadam
  5. replica wathces"It was a civilized weapon for a more gucci replica civilized age. Oh, by the way, did I ever tell you about the time I saw Carrie Fisher rolex replica at Six Flags? No kidding. She gucci replica smiled at me."

    BalasPadam
  6. Doudoune Moncler pas cher Doudoune Moncler pas cher et ce couteau osseuse composée de trois petits os. Ce type de collision se sentir vieux mendiant, la première pratique sera en mesure de recueillir de couteau d'os de l'os de commande, c'est tout Doudoune Moncler pas cher simplement incroyable. Janvier temps est fugace.

    Pas un jour ce mois-ci entre laxisme, tous les jours dans la pratique antique, pas ruiner une grande Doudoune Moncler pas cher sophistication moncler pas cher et formule glace aussi pratiquer au dixième étage, parce lourde tactique de l'eau assister raison trop mystérieux, assister à des pièces de théâtre glace tactique presque du bout des Doudoune Moncler pas cher doigts.

    Estiment que leur propre force a atteint l'apogée de qi du dixième étage, à tout moment peut percer Doudoune Moncler pas cher au douzième étage, bien sûr, en fin de compte, la pratique spirituelle si vite et la jeune doudoune moncler femme pas cher fille noire a été produit avec l'aide de petit trépied. Comme un petit trépied, mais à la fois avec le boom de la Doudoune Moncler pas cher magie pour être frappé, mais tout juste un mois.

    BalasPadam

Catat Ulasan