sagmen blogger malaysia di sini lahirnya sebuah cinta

by - Ogos 28, 2014

Segmen Merdeka 57 oleh hasrulhassan.com


Terima kasih kepada Encik Hasrul Hassan yang menganjurkan sagmen ini. Bagi saya kejayaan Malaysia mengecapi kemerdekaan hingga kini adalah merupakan satu kejayaan yang patut di banggakan. Sebagai rakyat malaysia saya bersyukur kerana di lahirkan di bumi yang bertuah ini.

Walaupun kita tau malaysia masih banyak kekurangan tetapi kita tidak perlu takut ini kerana negara malaysia kita susah bebas dan berjaya dengan infrastuktur tenaga mahir dan profesional.

Ramai orang malaysia sendiri telah berjaya mengharumkan nama negara ke arena antarabangsa termasuklah dalam bidang sukan, ekonomi dan lain-lain. Jika anda ke luar negara sebenarnya anda telah membawa bendera malaysia bersama anda.

Tahun ini adalah merupakan tahun merdeka yang terbaik kerana Malaysia sudah 57 tahun merdeka dan 31 ogos 1957 merupakan tarikh keramat rakyat malaysia yang harus kita ingati sampai bila-bila. Mari kita sama-sama berdoa supaya negara tercinta malaysia akan lebih makmur untuk generasi akan datang.

Tuliskan rangkap ayat sagmen blogger malaysia di sini lahirnya sebuah cinta dan linkkan blog anda ke http://www.hasrulhassan.com/2014/08/malaysia-di-sini-lahirnya-sebuah-cinta.html dan mungkin anda terpilih menjadi bloglist beliau. Tarikh tutup 1 september 2014...
Merdeka.. Merdeka.. Merdeka..

You May Also Like

3 comments

  1. Assalammualaikum... mizi,

    selamat bersegmen .. semoga berjaya dalam segmen nie k...

    mselim3

    BalasPadam
  2. Moga berjaya Mizi... ^__^
    psss... rangkap ke 2 tu, typo ek?susah bebas ke sudah bebas? ^__^

    BalasPadam

google.com, pub-9992573824785365, DIRECT, f08c47fec0942fa0