6 tahun bersama real madrid

by - Ogos 04, 2014




Real Madrid telah menandatangani penjaga gol terbaik Piala Dunia wira Costa Rica Keylor Navas pada perjanjian enam tahun.

Penjaga gol berusia 27 tahun, yang meninggalkan Levante untuk Santiago Bernabeu, adalah seorang pelaku bintang seperti Costa Rica mencapai suku akhir di Brazil.

Satu kenyataan yang disiarkan di laman web rasmi Real pada Ahad membaca: "Real Madrid CF dan Levante UD telah mencapai persetujuan ke atas pemindahan Keylor Navas, yang akan terikat kepada kelab untuk enam musim depan.

"Pemain ini akan dibentangkan pada hari Selasa, 5 Ogos, pada 1 petang (waktu tempatan) di dalam kotak diraja Bernabeu, selepas menjalani pemeriksaan perubatan yang berkaitan.

"Selepas itu, Navas daripada Bernabeu untuk kali pertama dan akan menangani media di bilik media."

PERJANJIAN NAVAS

Penjaga gol sebagai penggerak dan penggoncang dari jendela perpindahan musim panas ini.

Perjanjian, yang dilaporkan telah dikehendaki membayar Real € 10000000 (£ 7.9 juta, $ 13300000) untuk Levante untuk mengaktifkan pelepasan penjaga ini, boleh mempunyai kesan untuk Madrid penyumbat Diego Lopez.

Lopez adalah penjaga gol pilihan pertama Madrid dalam perlawanan La Liga musim lalu tetapi kapten kelab Iker Casillas memulakan setiap perlawanan dalam Copa del Rey dan sepanjang berjaya kempen Liga Juara-Juara Real.

Ejen Bekas penjaga gol Sevilla baru-baru ini menolak laporan bahawa anak guamnya telah menetapkan untuk menyertai Serie A Napoli sampingan.

Walau bagaimanapun, majlis menandatangani Navas berusia 27 tahun, yang prestasi cemerlang di Brazil membantu beliau atas negara Kumpulan D dan mencapai terakhir lapan buat kali pertama, sudah tentu bermakna persaingan yang serius untuk Casillas.

Pemain berusia 31 tahun itu menjatuhkan diri di Brazil, melepaskan tujuh gol dalam kekalahan Sepanyol kepada Belanda dan Chile yang menyaksikan kemalangan sampingan Vicente del Bosque itu daripada kejohanan itu di peringkat kumpulan.

You May Also Like

2 comments


  1. Cheap Oakleys
    Replica Handbags UKare regarded for their elegant types and common producer ability. You'll find seriously a small number of intercontinental producer Handbags,such as Replica Rolex, Chanel Handbags, Fake Louis Vuitton handbags, Prada Handbags,Coach Purses and so on. You will extremely glad to uncover that it's seriously deserving to wholesale artist fauxReplica Handbagsfrom us after you cooperate with us.. There's other fossil watches also owning multi-dial analog gunmetal, chronograph inexperienced fossil, analog champagne and so forth. Fossil brand name even excels in techno component in its watches similar to the most offered PDA watches with palm running process. The Bluetooth suitable fossil watches with Sony erricson telephones which inform its person of incoming phone calls and then the specifics on the caller too. Discount Replica Designer Handbags

    BalasPadam

google.com, pub-9992573824785365, DIRECT, f08c47fec0942fa0