BAIK DIAM LAGI BAGUS

by - Februari 10, 2014


Bak kata sifu hasrulhassan baik kita diam lagi bagus. Orang yang kutuk senanglah cakap bukan dia yang kena. Yang lawaknya ada pulak yang kata nealofa ini kena ajaran nik aziz maklumlah nealofa orang kelantan. Takkan la sebab dia orang kelantan dia orang pas. Nealofa pun tak pernah pun sokong pas aku tengok. Kelantan merupakan negeri serambi mekah malaysia. Tak semua orang kl jahat dan tak semua orang kelantan baik. Kesian kat awek aku ni ♥♥♥

You May Also Like

20 comments

  1. jadi mangsa keadaan bila dia bersetuju nak pakai baju tu... hu hu hu...

    BalasPadam
  2. neelofa kena lebih alert pasni pasal fesyen ngan designer.,. jan trus stuju jerk.. cian jg kat dia ni..

    BalasPadam
  3. Karimunjawa adalah kepulauan di Laut Jawa yang termasuk dalam Kabupaten Jepara, Jawa Tengah. Dengan luas daratan ±1.500 hektare dan perairan ±110.000 hektare, Karimunjawa kini dikembangkan menjadi pesona wisata Taman Laut yang mulai banyak digemari wisatawan lokal maupun mancanegara.
    http://karimunjawaku.com

    BalasPadam
  4. terimakasih atas sharenya by http://www.tourkarimunjawaisland.com/

    BalasPadam
  5. bagus gan, thanks from http://www.tokokaintenunjepara.com/

    BalasPadam
  6. terima kasih sudah berbagi "kata hati", nice quotes. paket karimunjawa, paket wisata karimunjawa
    salam ^_^

    BalasPadam
  7. Berbakat jadi penulis ^^ Yuk pesan paket wisata ke karimun jawa di http://karimunjawamenjanganresort.com

    BalasPadam