AKU PUTUS CINTA

by - Januari 16, 2014


Perkara dan pengalaman yang pasti akan dilalui oleh setiap manusia yang bergelar remaja menempuh ke alam dewasa. Walaupun ia pahit untuk ditelan tetapi ia adalah satu cabaran mendewasakan manusia untuk lebih matang memilih pasangan. Bila putus cinta inilah antara benda lelaki akan buat :-

1. Dulu masa bercinta ikut perkembangan semasa tetapi selepas putus cinta hanya terperap di rumah layan cerita karton konon nak jadi budak-budak balik.

2. Dalam tempoh period(putus cinta) mulalah buat benda tak tentu arah makan tak lalulah tetapi ada juga orang yang putus cinta terlebih makan.

3. Bila waktu malam mesti tido awal. romate kata kenapa tido awal cakap dengan nada perlahan penatlah main bola tadi pastu sekup dengan bantal menangis. Hati keras tapi tetap mengalir air mata.

4. Isap rokok rasa macam hidup dah tak kehaluan macam dah takde masa depan. Rasa macam hari esok dah gelap gelita. Ingatlah bunga bukan sekuntum bro.

5. Ada juga lelaki yang jenis memang benci tahap gaban dengan perempuan sampai delete nombor gambar kat pc pun delete. Gambar kat dompet pun koyakkan masuk tong sampah.

6. Dulu masa ada awek nak ajak keluar bukan main susah asik nak berkepit ngan awek nak keluar ngan kawan pun minta izin awek dulu nak keluar. Tetapi sekarang ada je 25 jam dengan member-member.

7. Masa ada awek sms asik berbunyi je malam-malam mula bergayut takde duit pandai pinjam member. Lepas putus dah tak kisah dah handphone letak mana pakai handphone untuk main candy chursh je.

8. Dulu masa ada awek baju semua brand2 mahal tak mainlah buatan gombak. Sekarang nak pakai baju koyak pun takde hal. Maklumlah hati dah kecewa.

9. Bila ada awek duit manjang cepat je habis sanggup beli mahal-mahal untuk awek member jadi mangsa. Bila dah putus minta balik barang yang di beri kat awek macam haram.

10. Yang ni paling kejam masa ada awek konon sayang giler-giler setia sampai mati lepas dah putus bertukar jadi playboy kononya nak hiburkan hati katanya kesian...

You May Also Like

6 comments

  1. Jangan bercinta. Cinta selepas nikah ok.

    BalasPadam
  2. kalau putus, cari la yang baru. habis cerita.

    BalasPadam
  3. MIZI: patah tumbuh hilang berganti..mungkin yg diganti adalah lebih baik dari yg patah...

    BalasPadam
  4. kemain lagi tajuk tu haa... ape2 pun, bunga bukan skuntum bro

    Contest SEO Car Stickers Malaysia

    BalasPadam
  5. Jgn risau... kejar lah cinta yg Hakiki....

    Jom baca entri baru aku.Barista : Espresso, Memberi Kesegaran Pantas.

    BalasPadam
  6. haha..amboi....baru bercinta je tu mizi..hahaha...
    biasalah tu....pasang surut kehidupan....
    Apa yang penting jangan mengalah soal kehidupan...

    BalasPadam

google.com, pub-9992573824785365, DIRECT, f08c47fec0942fa0