GOOGLE MALAYSIA DI HACK



Google malaysia telah di hack pukul 3 pagi. Jangan risau ini sudah kembali sedia kala. Motif nak tunjuk dia orang hebat. Macam bagus sangat. Aku rasa dia orang ini takde kerja kot. Dari sumber yang aku baca orang pakistan buat entah betul ke tak. Korang rasa sape punya kerja kalau samsul yusof mesti kata orang dalam punya kerja.

Ulasan

  1. Hahahha...kehebatan yg tak ke mana. Apalah sgt nak godam google malaysia. Try wat yg lain tgk...yg lebih mencabar. Apapun, mmg terbukti bahawa kepandaian manusia itu sering disalah guna. Rugi...rugi...

    BalasPadam
  2. ramai yang bercerita tentang ni pagi ni dan hari ni....

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. aaaaa menyeramkan
    nasib baik settle semuanya

    BalasPadam
  5. nak tunjuk hacking skill je tu...

    btw... tumpang iklan ckit... jom join Contest GA Isi Buih Kata Komik aku, deadline arinih 12 Oct 2013 sblom 12.00 tgh mlm, meh cepat!! sempat lagi nih!! XD

    BalasPadam

Catat Ulasan