SEGMEN :: JOM FOLLOW by Kataubaid


Macam biasa Ga la takkan tak tau. Jangan tanya kenapa aku join Ga ni sebab aku sendiri pun tak tau kenapa. Lepas 2 hari cabel unifi aku kena gigit ngan monyet aku tak dapat berblog bodoh punya monyet cabel unifi aku pun ko nak gigit nasib abang unifi dah repair. Sape buat ga lagi aku nak join leh..

Ulasan

  1. Hoho..monyet tu lapar kut tu..gud luck..nanti klu sya wat ga jemput join ye :D

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum ! thankz sbb sudi join Segmen ubai ya !! hehe.. kesian kat monyt tu kena maarah.. hehe

    jom tgk senarai peserta :
    http://kataubaid.blogspot.com/2013/09/senarai-peserta-segmen-jom-follow-by.html

    BalasPadam
  3. datang singgah sini dari segmen yg sama...

    BalasPadam
  4. Semoga berjaya walau apa tujuannya sekalipun.

    BalasPadam

Catat Komen