KALAU DAH JODOH TAK KEMANA


Johan As'ari atau lebih dikenali dengan nama botak juvana. Telah menaruh hati kepada Shila Hamzah. Johan juga pernah memberitahu keluarganya tentang soal pinangan. Ibu bapa saya tak pernah beritahu saya tentang soal pinangan ini kerana mereka memang suka tengok saya rapat dengan Shila. Ibu bapa mana yang tak nak tengok anak mereka bahagia maklumlah Shila wanita yang baik bertudung pasti ramai ibu bapa mahukan anak lelaki mereka rapat dengan Shila,

Orang tua mesti nampak ciri-ciri muslimah pada diri beliau secara jujur memang saya pun tertarik dengan Shila.Hubungan kami hanya berkawan baik.Dia merupakan ikon Malaysia dan saya hanya bekas banduan Sekolah Wira Bakti haha ini aku sahaja tambah. Ujar Johan sambil memberitahu Shila wanita pilihan beliau.

Dalam memilih isteri ada 4 perkara kena rupa paras cantik, keturunan baik-baik, harta dan juga agama. Bagi saya Shila ada keempat-empat ciri tersebut. Selepas Shila putus dengan Lan Todak(sharnaz) disebabkan permintaan bapa beliau ND Lala mungkin inilah peluang untuk saya cucuk lobang dengan penyanyi popular patah seribu tersebut...

Ulasan

  1. Semoga di permudahkn..klu dah jodoh.. tak kan ke mana..=D

    BalasPadam
  2. semuga aalah membuka ruang utk mereka lebih serasi untuk bersama ...
    done follow ...

    BalasPadam
  3. Tedi tak kisah, xde efek ke Tedi pun, Tedi menabung Hishop & Save22.

    BalasPadam
  4. nampak sepadan mereka berdua ni...

    BalasPadam
  5. nampak sepadan. semoga johan jodohnya, amin :D

    BalasPadam
  6. ..InsyaAllah..btl, kalau dh jodoh...

    BalasPadam
  7. Tak sangkakan diorang ni..sblum xberapa suka johan tu sbb couple dgn Nabila Huda

    BalasPadam

Catat Komen