Sebarkan Semangat Ramadan Dengan Coca-Cola

by - Julai 14, 2013


Di sepanjang Ramadan ini, jom sebarkan semangat Ramadan bersama Coca-Cola dan Hot FM. Kongsikan juadah iftar bersama mereka yang sibuk bekerja seharian dan masih pulang menyediakan hidangan untuk berbuka puasa (seperti ibu anda, kakak anda, cikgu anda atau rakan sekerja anda), dengan mencadangkan kawasan kejiranan mereka dan beritahu kami mengapa anda mencadangkannya.

Coca-Cola bersama Penyampai Hot FM akan mengunjungi 8 kawasan terpilih untuk mengedarkan juadah iftar di dalam 'mangkuk tingkat eksklusif' bersama minuman Coca-Cola yang sejuk dan menyegarkan ketika berbuka puasa bersama keluarga.

8 penyertaan paling kreatif akan berpeluang bersama-sama mengedarkan juadah iftar di kawasan kejiranan yang dicadangkan dan menerima RM 500 duit raya.

Bukan itu aje, 50 penyertaan bertuah akan menerima barangan eksklusif Coca-Cola dan 15 penyertaan menarik akan berkongsi penyertaan mereka di udara bersama Hot FM Jam.

Sebarkan Semangat Ramadan Anda...

Klik di sini untuk join [KLIK SINI]

*Tertakluk kepada terma dan syarat.




Kedatangan Ramadan sememangnya dinantikan kerana ia adalah bulan yang mulia dan penuh barakah. Umat Islam seluruh dunia yang berpuasa mengambil keberkatan bulan Ramadan untuk mengeratkan hubungan sesama keluarga, teman dan jiran tetangga dengan berbuka puasa bersama-sama di masjid, surau, rumah kebajikan dan rumah anak-anak yatim. Ramadan adalah bulan untuk memberi dan berkongsi terutama sekali dengan mereka yang kurang bernasib baik. Ia juga adalah bulan yang mencetus sinar persaudaraan. Coca-Cola sentiasa memainkan peranannya di setiap Ramadan dengan menyebarkan semangat Ramadan dan berkongsi kesegarannya.

Coca-Cola amat menggalakkan kita saling memberi dan berkongsi kerana Coca-Cola percaya, ini akan lebih merapatkan hubungan dan memungkinkan terbinanya satu jalinan baru. Kekeluargaan dan persaudaraan adalah perkara utama yang Coca-Cola sering titik beratkan. Bagi Coca-Cola, silaturahim yang terjalin adalah lebih bermakna bila dirai bersama semua.

Ramadan adalah bulan dimana kita digalakkan bersedekah dan berkongsi rezeki. Hanya beli 4 botol mana-mana jenama yang mengambil bahagian dan dapatkan bekas makanan Lock&Lock bernilai RM26.90. Kini anda lebih mudah untuk berkongsi juadah bersama keluarga, jiran tetangga atau mereka yang memerlukan.

Sebarkan Semangat Ramadan bersama Coca-Cola

You May Also Like

1 comments

google.com, pub-9992573824785365, DIRECT, f08c47fec0942fa0