SAYA HINA AGAMA


Cina atas ini perangai bodoh buat kerja tak fikir pada mulanya ingin bergurau di facebook buat kata-kata kesat hina agama islam. Masa beliau pergi makan dengan awek dia ada sekumpulan lelaki datang tangkap dia kemudian bogelkan dia dalam semak dan di belasah teruk. Padan muka ko nak tunjuk bagus sangat haha

Ulasan

  1. Umat Islam sudah sampai di zaman y Rasulullah s.a.w. umpamakan seperti buih di lautan dan seperti hidangan di atas meja.

    BalasPadam
  2. eh betul ke dia kena belasah teruk
    pas2 tulisan kat badan dia tu diorg gak yg tulis ke
    pas2 dia ni tangkap gambar mcm ni kira nak mtk simpati ke ape
    nape x bagi mati je..hohoho

    BalasPadam
  3. hurmm..mcm2lah zaman skarang nie

    BalasPadam
  4. morelnya hormatla agama masing2..kata satu malaysia..

    BalasPadam
  5. kang kena sekali lagi...baru padan !

    BalasPadam
  6. sekarang penghinakan Islam semakin menjadi-jadi pulak.

    BalasPadam
  7. perbuatan bodoh camni xyah dilayan... org Melayu pun ramai je hina agama.

    BalasPadam
  8. Susah nak kata eh...sekarang nie memang isu tak hormatkan agama islam....Allah maha adil kan....

    BalasPadam
  9. Kasar pulak rasanya..kot2 nnti makin jauh dia pandang serong kt Islam..

    BalasPadam
  10. xptt kot bt mcm ni..bia Allah je blas..xnmpak cm muka asal dia dh..cian

    BalasPadam

Catat Komen