AC MIZAL ARTIS TERKAYA MALAYSIA

by - Jun 13, 2013



Mungkin ramai yang tidak tahu. Tetapi hakikatnya AC Mizal telah mengejutkan segenap lapisan masyarakat Malaysia merupakan artis pertama yang mampu beli pesawat. Lepas dapat gelaran dato pada 3 sept 2010 dari sultan Pahang rezeki beliau semakin bertambah. Beliau juga banyak jadi bidang pengacaraan contohnya maharajalawak, juri raja lawak, 1 juta money drop, betul ke bohong dan yang terbaru anugerah blok buster.

Dato Ac Mizal dulu juga merupakan penyanyi 4U2C yang popular dengan lagu Fiona gantung CD kat leher. Sekarang ini pun beliau masih giat menyanyi dengan Fida lagu Apa Konoi Jang versi rap. Pernah satu ketika dulu kontroversi kononya beliau bankrap sebab jualan gelangnya tidak mendapat sambutan kerana tak ada lesan. Tetapi korang kena ingat walaupun beliau artis beliau juga hebat dalam industri perniagaan dan salah satunya http://www.mface.me/DatoACMizal

Peace Yall semoga karier bidang yang di ceburi Dato Ac Mizal akan berjaya hendaknya. Bedulikan cakap orang Dato. Korang kalau nak berjaya macam Dato kenalah usaha sikit.


You May Also Like

6 comments

  1. kaya betul dh dia. ingt lag dulu berlakon gerak khas je. hehe kenangan ..

    BalasPadam

google.com, pub-9992573824785365, DIRECT, f08c47fec0942fa0