I Am The Unstoppable Explorer

by - Mei 03, 2013


Salam sejahtera, Nuffnangers sekalian!
Anda kini ditawarkan peluang seumur hidup untuk menyertai suatu pengembaraan di mana sekiranya anda berjaya mengharungi cabaran-cabarannya, ganjaran lumayan menanti anda!
Pengembaraan ini bukannya mudah, anda akan bersemuka dengan pelbagai cabaran yang menguji sejauh mana anda kenali rancangan-rancangan televisyen dan tahap kehandalan media sosial anda. 

Jika anda tidak yakin dengan kebolehan diri sendiri sebagai peneroka handalan, usah baca selanjutnya kerana anda pasti tidak dapat menolak godaan habuan yang telah disediakan khas untuk anda!
Ingin tahu apa yang kami sedang mengheboh-hebohkan ini? Sertailah peraduan "Explorer-On-The-Go" ini yang dianjurkan oleh Astro! Acara ini akan diadakan pada:
Tarikh: 18 Mei 2013 (Sabtu)                  
Masa: Bermula pada 10.00AM
Lokasi: Sunway Pyramid
Seramai 50 Nuffnangers akan dipasangkan kepada 25 kumpulan dimana setiap kumpulan akan berdepan dengan satu siri cabaran-cabaran untuk membawa balik salah satu daripada hadiah-hadiah hebat ini:
2 x Samsung Galaxy S4
3 x Apple iPad Mini
3 x Nexus 7
1 x Apple iPhone 5
Serta WANG TUNAI jumlah melebihi RM3,000! 
Senang sahaja, anda hanya perlu menulis SATU (1) entri blog yang kreatif untuk menjadi selangkah lebih dekat kepada acara yang menarik ini!
Jangan fikir lagi, beranikan diri anda dan kunjungilah http://blog.nuffnang.com.my/2013/04/18/astro-on-the-go-are-you-an-unstoppable-explorer/ untuk menjadi peneroka yang tidak dapat ditandingi!

Dalam usaha untuk melayakkan diri sebagai seorang peserta bagi Explorer-On-The-Go acara pertandingan, semua yang anda perlu lakukan adalah:

1. Menulis blog post bertajuk "I Am The Unstoppable Explorer" dan beritahu kami
• Mengapa memanggil diri anda seorang peneroka tidak dapat dihalang? Apakah ciri-ciri explorer anda?
• Apakah cabaran-cabaran yang anda hadapi dalam pengembaraan terbaru anda? Dan bagaimana anda mengatasinya?
• Pada pendapat anda, apakah alat penting yang anda boleh harapkan dalam pengembaraan anda? Telefon mudah alih? Tablet? Kamera?
• Marilah kita tahu bagaimana Astro-On-The-Go membolehkan anda untuk meneroka dan menonton program kegemaran anda dan yang terbaik daripada Astro bila-bila masa, di mana sahaja.

Dan ini jawapan Mizi untuk :-



Saya akan menghabiskan masa meneroka dunia alam maya yang indah. Setiap cabaran akan di penuhi dengan pengembaraan yang menyeronokkan. Cara untuk mengatasi mudah sahaja dengan astro on-the-go anda dapat bersama-sama meluangkan masa rasa sedih, gembira dan marah tak kisahlah anda guna telefon mudah alih, tablet atau sebagainya. Hanya yang terbaik Astro on the go dapat bersama-sama anda menonton program kegemaran anda pada bila-bila masa.


kalau dapat iphone 5 pun jadilah haha




You May Also Like

0 comments

google.com, pub-9992573824785365, DIRECT, f08c47fec0942fa0