LUPA PARKING KERETA DI MANA

by - Oktober 18, 2012



Seorang lelaki di Berlin, Jerman bertemu kembali dengan keretanya setelah dua tahun lupa dimana dia parking. Setelah minum-minum pada suatu malam bulan Disember 2010 dan pencarian yang tidak membuahkan hasil keesokan harinya,

Pemilik kenderaan tersebut melaporkan keretanya hilang kepada polis Munich.Pihak polis menemukannya bulan lalu setelah polis lalu lintas melihat road tax kereta itu sudah habis tempohnya. 

Polis menemui kereta itu 4 km dari tempat dimana lelaki berumur 33 tahun itu rasa adalah tempat sebenar keretanya diparking (4km???). "Anehnya letaknya terlalu jauh, meskipun si pemilik yakin dimana dia meninggalkannya," ujar jurucakap polis Alexander Lorenz. Di dalam kereta tersebut terdapat peralatan mahal seperti mesin gerudi dan pemutar skru elektrik. Doktor menyifatkan lelaki ini ada sikap pelupa.

Cerita dia lebih kurang macam cerita Najib la. Lupa najis mughalazoh. Kesian najib dimalukan dengan budak sekolah rendah nak bagi contoh babi pun susah. Nampak tak permainan dia najib dengan najis lebih kurang sama nasib tak sebut Rosmah najis mughalazoh haha.





You May Also Like

0 comments

google.com, pub-9992573824785365, DIRECT, f08c47fec0942fa0