BEKAS PELIWAT JADI IMAM DI SURAU


Satu perkara yang amat sedih. Selepas saya tengok sendiri video ini baru saya tahu siapa Anwar Ibrahim. Orang akan kata Anwar ini jahat peliwat dan selalu merosakkan negara tetapi kalau Anwar jadi imam boleh di katakan perosak negara apa lagi yang boleh saya gambarkan. Apa yang menariknya beliau langsung tidak menolak pelawaan jadi imam. Mungkin orang umno akan kata ala Najib pun boleh buat. Tak pun Anwar sahaja nak menunjuk-nunjuk pada rakyat macam cerita baling cat Anwar upah orang dia sendiri baling cat kat bas dia sendiri tak pun masa kat penjara Anwar tumbuk dia sendiri untuk minta simpati. Aku bukan nak sebelah mana-mana pihak tetapi aku memang respek Anwar dia berani lawan Najib mana ada orang berani.

Video ini baru lagi 7/9/2012 terima kasih kepada tuan upload video ini bagi tau pada rakyat. Nasib baik Anwar hidup lagi aku takut nanti satu masa Anwar ini mati kena tembak. Minta maaf mungkin tajuk tak sesuai kalau saya buat dosa maafkan saya. Saya manusia yang hina saya mengaku saya banyak buat kesalahan di dunia maafkan saya ya Allah.


Ulasan

  1. istiqfar byk2....
    peliwat ke tidak hanya Allah yg tahu..di akhirat nanti tahu la.sebab di dunia belum terbukti di mahkamah mana pun sejak 15 tahun dulu.. ??
    jadi, kita jangan menghukum dan menjaja aka menuduh dia peliwat..itu fitnah yg akan dipertanggungjawabkan nanti..kalau betul pun kita sudah membawa dosa apatah lagi kita menjaja cerita yg tidak betul..fikirkan

    BalasPadam
    Balasan
    1. sy sgt2 bersetuju dgn saudara...manusia yg menyokong parti perompak je yg percaya tuduhan yg dilemparkan pd DSAI..Allah swt bagi akal utk berfikir bukan utk menyebarkan berita yg tidak benar...dosa fitnah tu lebih besar dr membunuh

      Padam
  2. tuan punyer blogger dah bwak dosa paling besar di akhirat nnt..

    BalasPadam
  3. dr pada Najib yg xpenah aku tgok jd imam..

    BalasPadam
  4. Ketahuilah bahawa kehidupan di dunia ini hanyalah sementara sahaja kehidupan di akhirat adalah kekal abadi...adakah kita telah bersedia untuknya...wahai para ulama, umara, wali-wali dan awam sekelian

    BalasPadam
  5. Kita akan dipertanggungjawabkan bila menemui yg maha Esa. Jgn syok saja didunia ini!KIta sama2 menegur. Allah saja yg mengetahu.

    BalasPadam
  6. QuickBooks is one of the best, efficient and the most flexible software. You might have heard that if someone is setting up any business, then QuickBooks is recommended to that person. It is the most efficient software and the example of this is that, like for setting up the number of clients and customers is the most time consuming task but with the help of QuickBooks you can do in just a few minutes. If in any case you can face some errors, then you can contact QuickBooks Phone Support Number for any help. And the main part of QuickBooks is point of sale with the help of this the work of transactions becomes very much easier and you can also track all the things, for any kind of help contact QuickBooks point of sale (POS) Support Number.

    BalasPadam

Catat Komen