Penyanyi Fu Li dibunuh oleh seorang lelaki kurier

by - Ogos 16, 2012

14 Ogos - Cina penyanyi Fu Li telah dirogol dan dibunuh oleh seorang lelaki kurier, yang percaya bahawa dia adalah wanita kaya kerana dia telah membuat pembelian banyak di online.

Menurut Bite Asia, Fu telah dirogol dan dibunuh di rumah Beijing beliau pada 30 Julai oleh kurier, Zhang Kunpeng, yang berbohong bahawa dia telah menyampaikan item bahawa dia yang dibeli di Internet. Zhang telah membuat banyak penghantaran sama ke rumahnya sebelum ini, dan memutuskan untuk merompak beliau. Beliau meneruskan untuk merogol dan membunuh dia supaya dia tidak akan memaklumkan kepada sesiapa pun.

Badan Fu dijumpai oleh keluarganya kemudian, tetapi Zhang telah melarikan diri dari Beijing.

Beliau telah ditangkap oleh polis ketika menaiki kereta api dan telah dimasukkan ke jenayah beliau.

Kematian fu datang sebagai satu kejutan kepada rakan-rakannya.

"Saya benar-benar dalam penafian. Saya segera dipanggil seorang kawan yang tinggal dalam masyarakat yang sama dan beliau mengesahkan berita," kata seorang bekas pengurus.

"Saya begitu sedih mendengar dengan berita dahsyat ini," kata Wang Jian, salah satu rakan pemuzik dan peribadi, Fu, "Dia seperti adik kepada saya, saya pernah memanggil beliau pada 29 Julai untuk jadual 1 tarikh makan malam dan kemudian, tiba-tiba , dia pergi! "

You May Also Like

1 comments

google.com, pub-9992573824785365, DIRECT, f08c47fec0942fa0