Mee Racun Titan

by - November 23, 2020



Wahh Nampak Sedapp Kan ??πŸ˜‹

.

Yang sedang tengok ni mesti terliur kan.

Admin payung sikit gambar meeracun kat korang HeHeHe jangan marah.

.

Tapi jangan risau, kalau korang nak macam yang admin makan ni boleh whatsapp je Mee Racun Titan. Korang boleh pilih sendiri mee jenis apa yang korang nak yg terdapat pada Menu kami. Ini baru satu menu, ada lagi bermacam-macam jenis menu yang terdapat di Mee Racun Titan. Cepat order sekarang !!! Penghantaran secara delivery & kalau nak Dine-in juga boleh mengikut terma SOP.

.

Mee Racun buka pd setiap:

πŸ“†Selasa - Ahad

⏰ 2.30ptg - 9.30mlm

☎️ 018-2611466

πŸ“ Man Burger Lava

DELIVERY

⏰ 2.30tghari - 9.30mlm

☎️ www.wasap.my/60182611466/mrfoodpackelivery

You May Also Like

3 comments