Sekali beranak 18


Hebat betul perempuan ini boleh beranak 18 terus. Apa ilmu dia pakai. Macam mana pulak nak besarkan anak itu. Aku 2 anak pun dah garu kepala. Hebat kebesaran Allah. Boleh tengok video bersalin di bawah.




Ulasan

  1. Wow.. betul ke ni.. masyaAllah hebat sungguh.. ker photoshop.. tp mmg power lah bab renyah tu..nak jaga skali bnyk😂😍

    BalasPadam
  2. MasyaAllah.. hebatnyaa ibu ini..

    BalasPadam
  3. Allahuakbar...hebat btul kebsaran Allah SWT...kte ni sorang pun tak terkejar..huhu

    BalasPadam
  4. Nak tau juga kisah dia slenjutnya macam mana anak2 dia ni.. Dh besar kot

    BalasPadam
  5. Woww hebatnya. Nak uruskan anak dan perbelanjaan anak

    BalasPadam

Catat Komen