Bukan nak melucah ye.


Bukan nak melucah!  Tapi sekadar pengajaran! Sekali dah bagi, selepas ini nak lagi, tak puas sekali, kalau boleh nak hari-hari !! Kalau dia buat macam ni, kau ingat laki tu sayang kau?

         Sekali kau dah serahkan segalanya, kau hanyalah tenpat pemuas nafsunya!! Kau ingat dia nak ajak kau kahwin ke? Dah dapat benda free, buat apa nak labur RM20k untuk wang hantaran.. Benda dah dapat rasa dengan percuma, kalau bayar Rm20k pun tetap rasa benda yang sama..
     
       Laki tak bodoh, kalau sebelum kahwin dah dapat, buat apa nak kahwin lagi dengan perempuan tu kan? Lebih baik cari yang lain, yang belum pernah rasa!! Hari2 makan lauk ayam, jemu la kawan!! Ada hari mau jugak makan daging!! Serius cakap, zaman sekarang senang sangat nak dapat perempuan! Baru kenal sehari dah boleh bawak pergi check in.. Nak tundukkan perempuan zaman sekarang tak perlu ada kereta lambang H.. Cukup sekadar perodua Kancil.. Mudah Mudah Mudah!

      Ingatlah wahai wanita, jaga auratmu, jaga tingkah lakumu, jaga akhlakmu, jaga ibadatmu, jaga lidahmu, jaga perbuatanmu, jaga ibu bapamu, jaga keluargamu!! Jangan terlalu mudah memberi, takut kelak memakan diri!!

Nukilan daripada sahabat sejati! Pengalaman diri membawa erti!!
#bukan_semua_perempuan_sama 😊

Ulasan

  1. pERKONGSIAN YANG BAIK...
    #JMBELOG

    BalasPadam
  2. Sebenar baik lelaki mahupun wanita...jaga kemaluan mu..kerana antara salah satu menjadi penghuni neraka adalah bila tidak menjaganya.
    Bukan nak melucah juga.

    BalasPadam
  3. semua lelaki tidak sama. tapi lelaki yg baik tidak akan membuat perkara terkutuk sebelum menjadi halal..

    BalasPadam
  4. mahalnya maruah yg satu...x dipelihara... 'membusuk' sepanjang hayat

    BalasPadam

Catat Ulasan