Hubby buat suprise

Pada malam tu saya tanya hubby saya. Hubby tau tak esok hari apa. Hubby saya cuma diam. Kenapa esok hari apa. Saya betul-betul marah masa tu saya merajuk terus masuk tidur. Dalam benak hati saya apa punya suami birtday isteri pun tak ingat ke. Jangan cakap starburk, pizza hut warung tepi jalan pun nan hado.

Stress di buatnya. Dia boleh selambe je tidur. Amboi ikut hati nak je bagi kaki tapi suami sendirikan kenalah sabar huhu.

Tetiba i terjaga dengan bunyi dang dung dang kat dapur. Ya allah rupanya dia buat kejutan kat kita wak. So swett, i love you sayang ingat abang lupa ke. Nak menangis kita wak. Thanks hubby huhu jgn marah..

Ulasan

  1. Hehehe kalo org tersyg fae lupa bday fae pun akan merajuk tau

    BalasPadam
  2. Mesti sweetkan bila ada suami yang macam ni..

    BalasPadam
  3. This years Garrett Leight Holiday 2017 collection cheap oakley sunglasses is inspired by the light, looks, and lifestyles of the American Southwest. The soft tones and surreal landscapes, the washed out and vivid contrasts, the interplay of earth and sky all made their way into this christian louboutin outlet collection's colors, finishes and mix of materials. Standouts for us include the completely new Mckinley design. An ultra-clean and ray ban outlet classic frame, that fits just about anyone that puts it on, man or woman. It features subdued frame colors, juxtaposed with eye-catching semi-flat glass lenses, including some beautifully cheap louis vuitton light colored lenses.

    BalasPadam

Catat Ulasan