Ajaran sesat mana pulak ni

Sorry gang..nak dijadikan cerita ade satu brader ni datang jumpa saya..bawa satu botol kecik bersaiz ala2 lighter..dtg2 dekat minta saya hulur tgn..then dis sembur kat tangan..

suruh saya sapu kat hidung..then  suruh tarik dari atas mata ke tepi..pastu tekup muka..
Kene sedut pelan2..
Da macam ajaran sesat dah..
Serius..tak pernah ade orang suruh tekup muka sedut udara macam ini..aku jadi risau..

Tetiba...
Pergh..mengalir air mata kegembiraan..korang bayangkan..selama 23 tahun sejak mengidap resdung ni..ni kali pertama udara terus masuk tanpa halangan melalui hidung..

Mak ai..kesan on the spot..tak payah tunggu 2..3bulan..insya allah dengan pengunaan yg istiqamah mampu mengurangkan derita RESDUNG yg sekian lama bersarang..Juga ade beberapa penggunaan tambahan bagi masalah hidung..sengal2 badan migrain dan lain2 boleh diatasi..

Tq bro sebab kenalkan produk ni..mule2 terkejut gak apasal la nk tekup2 muka bagai..

Korang memang kene cube..senang bawa.comel molek tp thn lebih sebulan..
Harga mampu milik yg penting Superb kualitinya..

Cepat roger brader ni..
Beliau akan ajar teknik sedut udara segar bugar..
Katanya pendaftaran utk agen dan dropship dibuka..produk laku keras bro!!!

Hubungi
@Mus_Achievers
0173212987

Ulasan

Catat Komen