Posts

Showing posts from October, 2016

Komander dari pakistan

Image
Kenapa kita perlu ambik komander luar. Apa komander malaysia dah tak layak ke jadi komander.Kita lebih memartabatkan orang pakistan dari orang malaysia sendiri. Bukan nak marah cuma terasa.Kalau keselamatan negara dijaga oleh orang luar. Kita lebih percaya orang luar apa gunanya. Sendiri fikir la.

Balas dendam

Image
Ingat lagi tak kisah tangan patah akibat kawan tolak tempoh hari. Kalau tak ingat boleh klik siniCerita itu x habis macam tu je. Alhamdulillah tangan dia dah selamat sembuh. Tetapi dia balas dendam pada kawan dia yang tolak dia sebab tangan dia patah tempoh hari.Dengan guna gunting dia cucuk kawan dia terkena mata kawan dia. Sekarang kawan dia dekat hospital. Punca gaduh masih belum dikenal pasti.Sumber - bernama

Homestay D'Azam

Image
Homestay D'Azam
================
-Corner lot 2 tingkat / 4 bilik 3 bilik air.
-Aircond ruang tamu & bilik 1 & 2
-Kipas bilik 3 & 4 & TV Astro Njoy
-Water heater - Peti sejuk & Mesin basuh
-Dapur memasak & Peralatan memasak
-Rice cooker & Pembakar roti & Kattle air
-Pinggan mangkok & Cawan.
-teh/kopi & gula & Mineral water
-Penyidai baju & Sejadah
#Extra bantal & Extra tilam
#Khemah berkelah - BBQ Set.
#PORTABLE SWIMMING POOL-1 Minit ke Pantai berhampiran
-8 Minit ke Telok Kemang
-2 Minit ke Bandar PD
-2 Minit ke Petronas
-2 Minit ke McD dan KFCNo 10 Jln impian putra 9 Taman Putra Impian. Port Dickson N9.Rm250/day - Isnin-khamis
Rm300/day - Jumaat-Ahad & PH
IN@2PM & OUT@12 NOONBOOKING rm100
==============
164017004466 / MAYBANK
MD AZAM BIN BEDUWALI
01137060605 / 0126112882

Duit bukan segala-galanya

Image
Senarai Yang dirampas oleh sprm 1. Wang tunai - RM52 Juta dan RM45 juta dari simpanan pengarah - RM7.5 dpTim pengarah (ofis dan rumah)
2. Foreign currency - RM8 juta (Arab Saudi, China, Hong Kong, Japan, Singapore dll)
3. Duit dalam akaun bank - RM23 juta
4. 6 peti simpanan bank (safe deposit box) - tunai 2.5juta (1box) 5 lagi sdf tggu kelulusan bank (prosedur)
5. 2 org awam kena tangkap - ahli perniagaan dan akuantan - 37 juta telah dirampas dr akaun syarikat di bank.
6. 9 buah kereta mewah
7. Barang kemas (lebih 3 juta)
8. Duit yang disimpan di luar negara (dalam proses sitaan)
9. 28 keping Kad2 tunai (khusus utk pelancongan) bernilai RM100k setiap satu.
10. 127 keping geran tanah dlm nilai kesemuanya RM47 juta (nilaian semasa)
11. Sebuah kapal layar yg kini berada di Hong Kong.#Nilai jangkaan rampasan setelah semua proses penyitaan dan dokumentasi adalah lebih RM300 juta.*Pengarah Air Sabah adalah Bendahari UMNO Kimanis*
Sumber - UMNO

Dr john ortiz teope

Image
Pilih titik yang berkaitan dengan sakit anda, tekan dengan ibu jari selama 5 saat, lepaskan selama 3 saat, ulang beberapa kali selama 3 - 4 minit, amalkan selama 6 - 13 hari, penyakit akan berkurang. Jangan lupa share, tak keluar modal pun, ia mungkin akan membantu seorang yang terbaca share ini dari anda. - Dr John Ortiz Teope.

Kejohanan catur terbuka skuj 2016

Image
Tahniah kepada bsn yang telah menjadi penganjur rasmi sempena hari sukan negara baru2 ini. Ternyata program seperti ini harus diteruskan dari semasa ke semasa.Abang jual daging pun sedap tetapi kuah tak sedap cerita sini habis sini. Air tembikai tawar harap boleh dibaiki di masa akan datang.Siapa sangka datang hanya suka2 tetapi berjaya bawa pulang hamper, tropy dan sijil. Saya telah berjaya memenangi pingat emas johan acara catur terbuka. Yang kalah jangan bersedih hati cuba lagi di masa akan datang.

ZIZAN DI SAMAN BEKAS PENGURUS

Image
KUALA LUMPUR: Bekas pengurus peribadi Zizan Razak hari ini menang kes samannya terhadap pelakon dan pelawak itu berhubung pelanggaran kontrak perjanjian, dua tahun lepas.Ini berikutan Pesuruhjaya Kehakiman Mahkamah Tinggi Datuk Roslan Abu Bakar membenarkan rayuan Marina Juki terhadap keputusan Mahkamah Sesyen pada 4 April lepas yang menolak saman Marina terhadap Zizan atau nama sebenarnya Mohd Razizan Ab Razak.Peguam Harjit Singh Sandhu yang mewakili Marina ketika ditemui pemberita berkata mahkamah bersetuju bahawa Marina selaku pengurus peribadi Zizan berhak mendapat 15 peratus komisen ke atas semua pendapatan yang diperoleh pelawak itu sepanjang empat tahun kontrak perjanjian antara mereka.Peguam itu berkata mahkamah turut memerintahkan Zizan, 32, selaku defendan membayar kos sebanyak RM10,000 kepada Marina (plaintif). Zizan dan Marina tidak hadir pada prosiding hari ini.Harjit berkata mahkamah juga menolak rayuan Zizan yang diwakili peguam Rishwant Singh terhadap keputusan Mahkamah…

Hackers jakarta di penjara 7 tahun

Image
JAKARTA : Polis berjaya menahan seorang hackers apabila dipercayai membuat penayangan filem lucah papan iklan media elektronik di Jakarta.Ketua polis Mochamad Iriawan berkata lelaki tersebut merupakan pakar teknologi (IT) dan berjaya ditahan.Beliau telah memasuki sistem siaran pencerobah media iklan iklan di indonesia. Dan hampir 10 minit berjaya memasuki iklan elektronik dengan filem lucah.Beliau dapat melalukannya dengan hanya menggunakan perisian telefon pintar dengan jayanya.Lelaki 24 tahun itu mengaku bersalah dan melakukanya hanya suka2 dengan sengaja.Pada mulanya polis menyangka kesalahan tayang filem lucah adalah kesalahan orang dalam media pengiklanan sendiri tetapi sebaliknya.Lelaki tersebut ditahan di bawah syeksen 282 undang2 informasi transaksi elektronik membawa hukuman penjara 7 tahun.Ramai orang terkejut kerana iklan di Jakarta dipenuhi filem lucah hampir 10 minit dan ini pertama kali berlaku. Ada yang berhenti kendaraan dan merakamnya.Kejadian yang berlaku mengakibatk…

Gangguan sementara perkhidmatan mudah alih

Image
SKMM mengumumkan gangguan perkhidmatan telekomunikasi yang dijangka berlaku dari sekarang sehingga Jun 2017 (8 bulan tu!!) Melibatkan Celcom, Digi dan Maxis yang melakukan pemindahan spektrum, dilakukan secara berperingkat mengikut kawasan. Kalau rasa line macam hampeh tu jangan pulak campak phone ke dinding, paham2 je lah yer :)Pengguna boleh membuat sebarang pertanyaan atau aduan ke:Celcom : 1111 (dari no Celcom) atau 019 601 1111
Maxis : 123 (dari no Maxis) atau 1 800 821 123
Digi : 016 221 1800Boleh juga hubungi SKMM:
Hotline : 1 800 188 030
Email : aduanskmm@cmc.gov.mySila SHARE kepada semua supaya lebih ramai peka.

CASA ADELIA GUESTHOUSE

Image

Rantai ukir nama

Image
💐 SILVER 92.5 💐
HARGA MELETOP.. !!
HARGA CUN..
HARGA KAWKAW MURAHH..
RANTAI UKIR NAMA SILVER 92.5 HANYA RM150 SAHAJA !!!!
RM150 SAHAJA !!!!
Rugi kalau tak cubaWHATAPPS 0179671952
TELEGRAM 0179671952
WECHAT      MutiahAbuSamah
Pm FB          Muti'ah ASH
#TrustedSeller #TrustedMakKutu #TrustedTukangUrut #AshBeutyLotion #FeeraBeutySkincare #Kylie