SALAM AIDILADHA


Salam Aidiladha bila tiba raya korban je gua hanya terbayang lembu entah kenapa aku pun tak tau. Raya korban banyak pengorbanan yang terpaksa aku harungi. Sama macam raya haji la eh raya haji raya korban bukan sama ke konfius kejap. Member gua terpaksa mengorbankan untuk balik raya terengganu sebab harga minyak kereta naik kesian kan penat2 aply cuti takpe raya korban sambut kat kl pun ok what hehe...


Ulasan

Catat Ulasan