PEMBUNGKUSAN PRODUK GULA TERBARU


 
Selepas di umumkan tentang subsidi gula ramai yang tak puas hati dengan bajet 2014. Jangan risau gula tak kena gst. Najib kata kerajaan dah tanggung berbilion bilion bilion ringgit malaysia. Korang kena fikir harga gula di negara Indonesia, tailand dan negara bukan pengeluar gula harganya lebih mahal dari malaysia ini bukan fakta tetapi auta. Najib juga cakap dalam bajet 2014 kurangkan gula dalam minuman tambahkan gula dalam senyuman.

Dengan memperkenalkan pembungkusan baru produk gula prai ini dapat mengurangkan masalah kencing manis diabetes dan lain2. Pembungkusan dia sama macam produk rokok. Macam mana nak tau kalau ada kencing manis tak kan nak rasa kot kencing ko manis ke tak. Senang aje kalau masa ko kencing pastu air kencing itu bersemut kencing manis la itu. Tetapi tak teruk lagi kalau lagi teruk semut ikut korang bila nak pergi toilet. Yang paling teruk buka je seluar terus bersemut haha itu dah kritikal boleh pergi jumpa doktor pakar.

Ulasan

  1. terbaeklah, tapi lihat pada kotak rokok, pun takde effect kat perokok ..hurm

    BalasPadam
  2. Ha ah, dah sama macam produk rokok dah pulak, tapikan, kalau nak kata semata2 kerana gula ni yang sebabkan diabetes, gula boleh hadir dalam berbagai bentuk dari makanan juga, contohnya kanji yang berlebihan dalam badan, bila dah lebih sangat akan ditukar kepada gula... kanji tu boleh berasal dari beras...he he he...lepas ni harga beras pula naik disebabkan nak kawal diabetes ker? *_^

    BalasPadam
  3. hahaha..nice sarcasm..lepas ni semua packaging gula ada gmb2 cm tu.. bengong punya pemimpin.. aptb

    BalasPadam
  4. hehe..
    x dek efect ltak gambo nie..
    ltk gambo isteri PM kot br ada efect.

    BalasPadam
  5. pun boleh.. skrg mslah x de stok gula.. 4-5 kedai dah pegi suma x de..huhuu

    BalasPadam
  6. Memang takkan berkesan..hahaha

    BalasPadam
  7. bagus jugak ada packaging camni...hehehhee

    BalasPadam
  8. xde selera nak minum tgk gmbar camni..

    BalasPadam
  9. Scientists noted certain changes inside Earth's natural water cycle,
    this agreement studies revealed altered compositions of water
    vapors rising within the atmosphere. At any rate, the strategy work better compared to just about any robot
    for your game. Mere commitment of Fundamental Rights is meaningless
    unless there is definitely an effectivbe machinery for enforcement from the rights.


    Here is myy website :: counter strike

    BalasPadam

Catat Ulasan