PASAL DUIT SANGGUP NAK MEMBUNUH



Manusia sanggup bunuh orang sebab duit. Takziah pada keluarga allah yarham pegawai bank Ambank yang di tembak mati oleh pak guard baru2 ini. Yang sebarkan gambar Allahyarham boleh tolong delete ye sebab mengaibkan arwah katanya. Harap penjenyah tersebut dapat ditangkap dengan kadar segera. Sepekulasi yang kononya penjenayah telah berjaya keluar dari Malaysia naik kapal terbang MAS itu semua bohong polis kata penjenyah masih berada di Malaysia.  Tak kisahlah korang dapat duit dari mana asalkan duit itu halal. Ini aku nak ajar tips buat duit. Boleh lihat kat bawah. Dah jangan merompak x payah susah 2 nak suruh orang klik iklan nuffnang. Kan senang kalau duit boleh buat macam inikan HEHE..

Ulasan

  1. Duit punya pasal manusia memang akan buat segalanya. .

    BalasPadam
  2. semua dalam dunia ni penuh jenayah..kekadang bkn sbb duit je sbb bergaduh ngn pmpuan/laki pn blh jd membunuh

    BalasPadam
  3. kalau boleh buat duit mcm dlm gambar tuh, suma org x keja bro.... mengharapkan apa yg ada dpn mata ajer.. by the way gua dh join blog lu yg ke-248.. join my blog back at www.terryrottenblog.com

    BalasPadam
  4. Hebatnya kalau boleh buat duit macam dalam gambar tuh XD

    BalasPadam
  5. Itulah yang dikhuatiri. Moga kita sentiasa muhasabah diri dan sentiasa bersyukur.

    BalasPadam

Catat Ulasan