KENAPA SEO PENTING

by - Mei 30, 2013


Untuk berjaya, laman web anda perlu ditemui. Di manakah tempat pertama yang anda lihat, apabila anda mahu untuk mencari maklumat dengan cepat? Tepat sekali - anda berada dalam talian. Dan begitu juga orang lain. Beratus-ratus juta kali sehari.

Terdapat 16 juta lawatan internet tempatan. Yang kira-kira 63% daripada jumlah penduduk antarabangsa. Terdapat sejumlah 2 bilion pengguna internet di seluruh dunia menggunakan internet. Jadi, manakala pemasaran enjin carian adalah alat yang paling berkuasa dalam toolbox pemasar dalam talian ini, ia adalah amat penting bahawa syarikat atau jenama anda berada di kepala barisan apabila pelanggan anda mula membeli-belah dan mencari jawapan.

Sama ada anda mahu untuk meningkatkan kesedaran atau memperoleh lebih ramai pelanggan, setiap duit yang dibelanjakan harus memberikan lebih banyak pengunjung yang disasarkan - pengunjung yang berminat dalam apa yang anda katakan, dan bermotivasi untuk mengambil tindakan. Memanfaatkan data pasaran pandangan, bersama-sama dengan pemahaman yang mendalam tentang pelawat laman web anda, untuk membina satu penyelesaian adat yang akan menghasilkan lebih daripada sekadar lalu lintas, ia akan membuahkan hasil yang ketara untuk perniagaan anda.


Punyalah nak dapat SEO nombor 1 sampai dalam game counter strike pun aku letak blog aku. Penyelesaian SEO Plus ™ dapat meningkatkan trafik yang berkelayakan, meningkatkan kesedaran jenama, dan memberikan kelebihan daya saing untuk pangkat di atas enjin carian utama.

Jadilah orang pertama yang mendapat rangking nombor 1 google. Jika bukan sekarang bila lagi saya dari blog lama blogspot sudah ke domain berbayar. Inilah masa untuka anda ubah. Inikalilah

You May Also Like

3 comments

google.com, pub-9992573824785365, DIRECT, f08c47fec0942fa0