JOM DAFTAR WEB HOSTING

by - Julai 02, 2012

Sebenarnya saya memang dah lama terfikir untuk mendaftar web hosting tetapi duit tak cukup untuk pelaburan. Apa itu web hosting ia adalah web dimana mempunyai kehebatan tersendiri iaitu ada .com .my kat belakang web korang jadi nama blogspot atau wordpress hilang dengan sendirinya. 

Berdasarkan kajian saya secara terperinci banyak syarikat yang mengeluarkan pembayaran untuk buat webhosting ini. Tetapi untuk membeli sesuatu produk atau fizikal kita kena kaji dulu mana satu servis yang terbaik barulah kita membuat keputusan. Berdasarkan kajian yang saya lakukan serverfreak adalah satu program yang sesuai untuk anda buat webhosting ini kerana ramai otai2 yang telah gunakannya. 

Apa yang bestnya ia ada program affiliates kalau nak cari duit lebih poket. Jual web dia dapat duit. nak masuk tak payah bayar free je daftar dapat affiliates pastu promotelah. Insyaallah kalau saya ada duit lebih saya akan tukar webhosting gak jeles tengok otai2 buat duit dengan business online. Kalau nak join klik kat bawah. salam kejayaan.


You May Also Like

0 comments

google.com, pub-9992573824785365, DIRECT, f08c47fec0942fa0