ABBY ABADI DITUDUH DAPAT HIDAYAH SESAT

by - Julai 02, 2012


Kesian lihat pengakuan Abby Abadi sendiri di twitter yang menuduh mengatakan beliau mendapat ajaran sesat sampai begini tanggapan manusia yang bertopengkan iblis. Agaknya dunia nak kiamat kot menutup aurat pulak dikatakan sesat. Apakah masuk pas itu adalah salah kerana kononya ajaran Pas itu memesong pada agama islam. Kalau benarlah ajaran yang di ajar oleh mufti pas tuan guru nik aziz sesat pasti sudah ramai pengikutnya tinggalkannya.

Cuma hanya duit dan kebendaan manusia sewenangnya melemparkan pelbagai tohmahan. Ingatlah kawan-kawan kita hidup kat dunia ini tak lama entah esok kita akan mati juga. Tak perlulah kita main kotor dalam politik kalau kesahihan dan kebenaran jelas terpampang kenapa kita perlu untuk menafikannya. Fikir dulu apa tanggungjawab kita sebagai manusia kalau kaya dunia akhirat belum tentu kaya.

You May Also Like

2 comments

  1. 'Hidayah Sesat' yang dimaksudkan ialah berceramah hanya semata-mata mengharapkan percent duit tabung milo... Niat tak boleh menghalalkan cara... Allah tahu niat kita... Jika niat kita ikhlas... Allah takkan biarkan keaiban terdedah...

    BalasPadam
  2. klau dye crmah sbb nk dpt dwet jew....bek dye blkon agy dpt byk dwet.....

    BalasPadam

google.com, pub-9992573824785365, DIRECT, f08c47fec0942fa0