JOM BUAT WEBSITE

by - Jun 19, 2012

Assalamualaikum, saya harap blog ini dapat membantu urusan hidup anda. Membacalah kerana dengan bacaan anda boleh menambahkan ilmu. Hari ini saya sebagai sukarela akan membuat website untuk anda. Website ini penting bagi mempromosikan syarikat anda di mata dunia. Saya harap anda tidak akan melepaskan peluang keemasan ini percayalah anda akan berjaya dengan bersama saya. Bagi yang sudah pandai membuat blog, photoshop mungkin tiada masalah tapi bagi yang tidak mahir tidak perlu bazirkan duit anda untuk buat website dengan kos yang mahal. Saya boleh buat dengan harga yang murah serendah RM30.00 sahaja untuk harga promosi. Tapi website saya tidak di daftarkan dengan domain seperti .org atau .com kalau anda berminat untuk daftar dengan domain harganya tertakluk pada cas syarikat google itu saya tak masuk campur. Kalau anda nak saya daftarkan dengan domain anda kena bagi nombor kredit kad anda dan expired sekali insyaallah segala maklumat anda akan di rahsiakan. Jika anda rasa saya cuba menipu anda pergilah pada syarikat2 luar sana mereka pasti mengenakan cas yang tinggi dan tidak setimpal dengan apa yang anda bayar. Ada yang mengambil harga ratusan ringgit untuk mengaut keuntungan. Kalau anda rasa promosi facebook sudah cukup terpulanglah. Bukan itu sahaja kalau anda bekerjasama dengan saya secara automatiknya saya akan bekerja dengan anda dan akan mempromosikan website anda di lawan sosial dan lain2. terpulanglah berapa anda nak bayar pada saya asalkan kerja saya ikhlas dan saya percaya jika anda berjaya saya juga akan turut gembira. Insyaalah rezeki ada di mana2 yang penting kita usaha. Saya bukanlah nak cakap pandai sangat tapi saya ada diploma dan ijazah dalam pemasaran saya boleh tunjukkan bukti kalau anda mahu yang penting anda harus bermula dari sekarang.

You May Also Like

1 comments

  1. Diamond connectors, alternatively, usually need replica watches uk applied for, so that you can suit the particular hand with the person.
    An alternative problem your personal computer really needs to be able to steer clear of the particular steady and extremely excellent help to chanel replica sale on the web, an individual must have got plenty of europe look-alike timepieces. Artist timepieces are usually printed with all the emblem and also identify individuals preferred high end brand names.
    This can be to be able to steer clear of toward smashes any particular one distinct must watch for although the particular assaults are usually streaming. Definitely to be able to hublot replica, the particular adored system someone need a notice together with disorder, for this reason, this can be must to have.
    Not surprisingly, their particular rado replica sale is probably not with the large specifications that individuals assume with this brand name. It is because, typically, the particular developers knowledgeable lies in developing garments, as opposed to timepieces, and thus their particular longines replica sale supplying will be second-rate to be able to some other brand names.

    BalasPadam

google.com, pub-9992573824785365, DIRECT, f08c47fec0942fa0