Astro Go kini boleh record

by - September 20, 2019




Pengguna astro go akan gembira kerana anda boleh merakam dengan mengguna peranti astro go anda.Had penyimpan 200 jam di beri secara percuma. Ciri ini juga boleh merakam serentak pada peranti anda.

Pengguna boleh menaik taraf storan awan mereka sebanyak 400 jam (RM12 / bulan) atau sebanyak 1,500 jam (RM15 / bulan) dengan melayari www.astro.com.my/selfservice. Pelanggan digalakkan untuk mengemas kini aplikasi Astro GO mereka di Google Play Store (Android) atau Apple App Store (iOS) untuk mula menikmati ciri rakaman awan.

Selain daripada ciri rakaman awan, pelanggan Astro GO boleh mengakses lebih daripada 50,000 video atas permintaan termasuk musim terkini The Walking Dead; tajuk set lengkap kotak Flash dan Panah; realiti Melayu tempatan melanda pertunjukan Big Stage Season 2; K-drama Hotel De Luna, dan menyewa filem terkini seperti Godzilla: King of the Monsters, Pokémon Detective Pikachu dan Aladdin. Di samping itu, pelanggan boleh menikmati sukan premium seperti Liga Perdana dan Formula 1, dan program kanak-kanak seperti Pinkfong dan Molang. Astro GO membolehkan streaming sehingga empat peranti serentak dan akses kepada lebih 100 saluran dari acara sukan LIVE, drama terkini, filem blockbuster dan lebih banyak lagi ke mana sahaja anda pergi. Terbaik dari semua, Astro GO adalah PERCUMA untuk semua pelanggan Astro!



You May Also Like

0 comments

google.com, pub-9992573824785365, DIRECT, f08c47fec0942fa0