Apa itu astro cloud

by - Ogos 07, 2019


Astro cloud adalah di mana salah satu produk astro yang akan di keluarkan tak lama lagi. Ini adalah versi terbaru decoder pvr. Dengan sistem perisian interface terbaru yang lebih cantik.

Jika anda ingin merasai decoder terbaru ini boleh ke laman web astro www.astro.com.my/beta. Bagi pengguna decoder baru anda akan di beri 500gb data secara percuma dalam perisian internet termasuk video on demand. Anda boleh naik taraf sehingga 2terabyte dengan pakej berbayar.

Pengguna decoder baru ini lebih kecil ringan dan boleh di bawa kemana-mana dan paling menarik boleh dipasang tanpa guna satellite dish hanya guna internet sambungan WiFi sahaja. Ada memori card untuk simpan data dan slot sim card dan port USB. Ada juga lobang satellite untuk dish astro dan port hdmi dan port sambungan power adapter. Kemunculan decoder ini masih belum di umumkan lagi.

You May Also Like

1 comments

  1. Mendapatkan PERKHIDMATAN HACKING TERBAIK! ️
    Isu SCAM berleluasa hari ini di internet. Orang tidak lagi mempercayai iklan yang mereka lihat di laman web terutama dalam komen.
                               Tetapi
        COPE TECHS adalah sebuah organisasi yang anda boleh percaya ketika datang ke PERKHIDMATAN HACKING. Perkhidmatan Hacking kami adalah untuk membantu individu dan bukan untuk tujuan pencurian.

       Berikut adalah senarai PERKHIDMATAN HACKING yang boleh kami tawarkan kepada anda-:
      ▪Penghargaan Sokongan Kewangan 💵💶 melalui Bitcoin Mining ⛏ ⚒process dan membiayainya ke akaun paypal jika perlu.
    ▪Helphone 📲 & Hacks Komputer
    ▪kelanggan e-mel & Akaun Media Sosial
    ▪ Pengkelasan Gred & Skor Kredit ️
    ▪Kesetisan kelemahan dan peningkatan FireWall dan banyak lagi.
    Hacks kami adalah Gembir dan sentiasa bersedia untuk menggodam anda, pada bila-bila masa, pada bila-bila masa.

    Sekiranya anda memerlukan bantuan atau Perkhidmatan Peretasan, sila hubungi kami melalui talian Selamat kami. Perkhidmatan kami kepada anda akan tersembunyi dan tidak ada alasan untuk didedahkan kepada orang lain. Anda ada perkataan kami.
    Panggilan, mel suara dan teks semuanya diterima.
    Hubungi-: +1 (808) 600 0773
    E-mel-: copetechs@gmail.com

    BalasPadam

google.com, pub-9992573824785365, DIRECT, f08c47fec0942fa0