Marvel akan buat Tranos the return

by - April 30, 2019


Sebab Smalam dah tengok Avengers meh nak jd spoiler jap...

Kisah Sebenar Evengers

END GAME DAN SAMBUNGANYA 'RETURN OF THANOS.

Semalam lepas keja admin tuan penasihat melilau cari tiket kat Online untuk layan bersama family p tengok citer yang tengah melotop Evengers - End Game.

Kebanyakan tiket Sold Out dan kalau ada pun barisan kerusi paling depan yang membolehkan tengkok patah kerana nak menghabiskan 3 jam menonton.

Dengan kepakarannya akhir sekali dapat gak informer carikan tiket untuk admin tuan penasihat & family.

Ramai yang dok kata...abis daa citer Evengers  ni...Hero mati....Marvel Studio nak buat citer lain plaak....Spoiler...!!!

Sebenarnya ramai yang tak tahu, walaupun terdapat jutaan peminat tegar citer Evengers atau Adiwira ni hinggakan mereka sanggup membeli dan memakai Topeng dan Pakaian Adiwira walaupun hanya untuk menjual Nasi Lemak....(idea bagus)

Cerita sebenarnya begini....

Cerita

INI BUKAN SPOILER !!.

Thanos ada memiliki 6 batu hebat yang memberikannya kuasa untuk menguasai alam cakerawala iaitu Batu Realiti, Batu Roh,Batu Masa, Batu Kuasa, Batu Minda dan Batu Angkasa.

Dalam filem Inifinity War sebelum ini, kesemua batu - batu ini berjaya di kumpulkannya dari beberapa kawasan kawasan yang berlainan dan di satukan dalam sarung tangan yang di milikinya.

Dengan hanya 1 petikan jari saja , Thanos membuatkan 50% penduduk alam cakerawala ini lenyap dan baki 50% lagi makhluk dibiarkan hidup untuk meneruskan penghidupan dan membentuk dunia baru yang dikatakannya lebih baik dari sebelumnya.

Ramai yang mengatakan bahawa filem Avengers telah tamat selepas Endgame tetapi mereka silap.

Kemusnahan Thanos dan pemulangan semula Batu batu ini di katakan sebagai penghabisan kisah namun ianya bukan begitu dan ada sambungan nya.

Thanos sebenarnya tidak lenyap. Dia sempat memasuki alam lain di bumi tetapi pada masa berbeza dan masih tidak lupa dengan cita- citanya.

Oleh kerana dia tidak ada lagi Batu batu  itu maka dia bertemu sebuah negara lain yang mempunyai batu² yang lebih kuasa di mana ianya bukan 6 tetapi lebih dari itu.

Batu² itu adalah Batu Gajah, Batu Pahat, Batu Caves, Batu Kawan. Batu Hampar, Batu Dua, Batu Nisan dan Batu Kikir Jambatan Bosi Gulai Udang Sebelango Coba Mak Pikir Dalam Hati Ayo Ni Bujang Sudah Lamo Aih.

Maaf sis terkena dah

Sekian hasil #copypaste 😂 dr IIAV2

You May Also Like

1 comments


  1. تمتلك شركة تنظيف مكيفات بالرياض افضل الطرق والمعدات في تنظيف الواحدات الداخلية والخاريجة للمكيفات توفر تنظيف المكيفات الاسبلت الفريون الكاست شركة غسيل مكيفات توفر خدمة تعبئة الفريون بسعر مميز شركة نظافة مكيفات تساعد علي رفع كفاءة التشغيل مرة اخري

    شركة تنظيف موكيت بالرياض
    نقدم خدماتنا مثل غسيل الموكيت والسجاد وغيرها فالهدف الاول هو راحة العملاء و اكتساب ثقتهم مهما تكلف الامر مع ضمان جودة الخدمات المقدمه و
    سرعة انجازها بكل سهوله و امان و على احدث و افضل الاساليب.

    شركة تنظيف واجهات زجاج وكيلادينج لديهم عمالة مدربة وادوات حديثة تريد خدمة ممتازة وبا اسعار مناسبة خدمة تنظيف عالية الجودة
    شركة تنظيف واجهات زجاج بالرياض

    افضل شركة لرش مبيدات بالرياض فنحن نقدم خدماتنا المتميزة في رش المبيدات الى المنازل والفلل والمحلات التجارية والفنادق المختلفه حيث تعتمد الشركة على مجموعه من المبيدات الآمنه والفعالة والموثوق فيها بإعتماد وزارة الصحة السعودية.

    لذلك تحرص شركتنا ارخص شركة مكافحة حشرات بالرياض كأفضل الشركات الموجودة فى الرياض على التخلص من جميع الأفات الشرسه مثلا الفئران وغيرها من القوارض التى من الممكن ان تكون سبب فى تدمير اغراض اى منزل او قد تسبب بعض الامراض اونقلها.

    BalasPadam

google.com, pub-9992573824785365, DIRECT, f08c47fec0942fa0