Selamat tinggal crab car

by - Oktober 21, 2018

Kesian apabila atok di hina oleh pemandu teksi. Mana tidaknya mereka yang berkerja sebagai pemandu teksi seperti menumpahkan pasir dalam periuk nasi.

Lepas aplikasi crab wujud industri teksi semakin di ketepikan. Mana tidaknya crab car lebih di pilih oleh orang sebab harganya jauh lebih murah dari perkhidmatan teksi.

Industri teksi meminta kerajaan ambil serius untuk batalkan aplikasi crab di Malaysia agar industri teksi dapat di selamatkan. Tetapi jawapan atok saya boleh letak jawatan hari ini kalau orang tak suka saya.

Industri crab sangat berkembang dari zaman Najib lagi ada orang kata syarikat Rosmah Mansur tetapi Najib dah buat kenyataan crab sebenarnya pemilik rakyat tempatan dan sengaja ingin buat Najib rasa bersalah. Anda rasa patutkah crab di hapuskan untuk selamatkan syarikat teksi.

You May Also Like

2 comments

  1. Teksi harus mengikut peredaran zaman dan mula berubah. Nama pun Malaysia Baru, jadi kenalah ada mind set baru. Serap masuk ke sistem Grab. Atau pakat-pakat dengan persatuan pemandu teksi buat sistem baru seperti Grab dan bagi servis lebih baik.

    BalasPadam
  2. Setuju dgn cadangan itu masalah teksi masih berdegil alasan tak reti itu la pasal.

    BalasPadam

google.com, pub-9992573824785365, DIRECT, f08c47fec0942fa0