Fakta menarik tentang ucuk raver

by - Jun 09, 2018


Siapa Yang tidak kenal dengan Ucux raver. Tarian sotong yang di gilai remaja masa kini. Jika anda ingin menjadi pengikut setia hanya perlu taip saya sayang ucux secara rasmi sijil akan dikeluarkan.


Berikut 10 Fakta menarik Uchu Ucux :-

1) dilahirkan pada 17/9/2000. Dilahir kan di flat keramat dan disambut oleh bidan terkenal Mak Enah Tempang.

2) merupakan anak ke 3 dr 11 adik beradik

3) mendapat pendidikan awal di sekolah kebangsaan dato' keramat. Sekolah menengah pula di SMK taman keramat.

4) semasa baru tingkatan 3 , Uchu telah menjadi abg long di kawasan flat nya dan telah brjaya menyelesai kan berpuluh kes yg berlaku di kwsn sekitar.

5) pernah melempang pengetua sekolah kerana pengetua tersebut menggantung 2 kawan karib nya. Pengetua tersebut terus tak datang kerja keesokan hari nya takut dengan ucux.

6) pantang di cabar. uchu terkenal di seluruh KL kerana keberaniannya. Budak2 kawasan sekitar sangat sanjung pada uchu dan tidak akan sesekali mencari pasal.

7)semasa berumur 15 tahun, uchu mengetuai pergaduhan antara budak keramat menentang budak wangsa maju. Budak keramat mng dan pujian uchu kerana bijak mengatur strategy.

8 ) Mula berminat tentang Raver. Pada 2016 uchu telah mencipta satu tarian yg pelik . Dinama kan raver oleh nya. Kecoh satu keramat tentang penemuan uchu itu. Uchu memulakan kelas tarian setiap hari dari flat ke flat.

9)tarian raver mula di terima oleh masyarakat setempat. Uchu mula di angkat sebagai ayahanda raver semasa berumur 17 tahun. Pada tahun 2017 uchu mempunyai 3000 pengikut di bawah nya.

10) uchu mula mengembang kan sayap raver ke seluruh negara. Uchu mula memperkenal budaya raver kepada budak2 muda seluruh Malaysia. Sekarang hasil nya , budak2 bawah 18 tahun semua kenal sape uchu. Raver pada hari ini adalah trendsetter.

Kredit
uchu uchux.

You May Also Like

1 comments

google.com, pub-9992573824785365, DIRECT, f08c47fec0942fa0