Jawapan pemimpin PAS

by - Mei 28, 2018


Baru-baru ini astro awani menjemput pemimpin PAS yang merupakan cabaran utama oleh PH. Kemenangan Terengganu dan Kelantan adalah semangat rakyat islam menentang kerajaan sekarang. Berikut adalah soalan yang di ajukan pada pemimpin tersebut.

Soalan : bagaimanakah cara2 anda sebagai pemilik kebun untuk menjaga kebun anda dari diserang babi hutan? Adakah dengan cara memasang pagar? Atau pun secara tak lgsung membuka peluang pekerjaan dgn menggaji penjaga kebun?

Jawapan : kite kene sedor.. ye. Ini kite kene sedor.. Allah s.w.t maha kaya. Dia maha berkuase. Dia la tuhan sekalian alam. Dlm islam kite kene sedor..ye kite kene sedor.. kite kena sentiasa teguhkan iman kite kepade Allah kerana dia yg menciptakan segala tumbuhan di muka bumi ini..........

😱😱😱
Krik krik krik...........

Penyokong : lihatlah ulamak tersohor dunia kita!!! Begitu hebat menjawab ikut islam.. takbirrrr!!! Takbkiiiiiieeeeerrrr!!!!!!....

Soalan ke2 : baiklah dato seri... bagaimankah cara kita nk memelihara binatang2 ternakan kita daripada diserang garuda2 yg sedang mengganas di kawasan2 ternakan kita? Adakah kita perlu membina kubu pertahanan atau pn memindahkan binatang2 ternakan yg diancam garuda itu?

Jawapan : kita kena balik pada islam.. kita kene sedor..ye..kite kene sedor.. masyarakat perlu balik pada islam.. ini kite kene reti. Ye. Ini kene reti. Dlm islam kita amek semua yg baik dan bende mungkor kite xkn kerjesame.... ini kite kene paham..ye..ini kene paham.... begitulah penyelesaian islam mengikut sejarah.

😱😱😱😱
Krik.....krik.......krikk...

Penyokong : takbirr!!!!!! Takkkbbeeeerrrr!!!!!!

Akhirnya cikgu beri markah 18 per 222...... and failed the test..

Credit FB Umar Farooq

You May Also Like

2 comments

  1. Hey, know About Muzaffar Ahmed biography? Visit Our Website To Read this article.

    BalasPadam
  2. Hey, know About Maitland Ward biography? Visit Our Website To Read this article.

    BalasPadam

google.com, pub-9992573824785365, DIRECT, f08c47fec0942fa0