Hidup jangan mengeluh

Hidup jangan mengeluh ramai orang hidup lagi susah dari kita. Selalu duit takde bayar hutang. Bayar rumah, kereta, belanja dapur, bil macam-macam lagilah.

Saya sendiri rasa penat. Pergi kerja pagi balik petang tetapi tak merasa pun duit gaji. Hilang macam tu je. Masa bujang boleh la simpan duit dah kahwin memang tak dapat la nak menabung.

Kalau kena berhenti kerja macam mana nak hidup dengan hutang nak kena bayar. Mulut nak kena isi. Rupanya ada orang hidup lagi susah dari kita jangan mengeluh. Mungkin mereka tak makan sape tau kan 😢😢😢

Ulasan