8 tahun muka persis model

by - Januari 26, 2018

Beliau Baru Berumur 8 Tahun, Terkenal Kerana Memiliki Wajah Jelita Dan Comel Persis Model Ternama! Namun, Anda Pasti Terperanjat Apabila Melihat Wajah Ibu dan Bapanya!…

Berbeza sungguh gaya budak-budak zaman sekarang jika hendak dibandingkan dengan budak-budak dahulu. Jika kita dahulunya sibuk bermain tanah, muka pun comot saja dengan tanah. Tetapi berlainan pula dengan kanak-kanak zaman sekarang.

Umur baru sahaja 6 tahun sudah pandai bermekap, hendak bergincu, berbedak. Agaknya kerana terlalu terdedah dengan laman sosial yang tular video-video mekap dan berfesyen membuatkan mereka berminat.

Apa yang ingin kami kongsikan ialah seorang budak perempuan berusia 8 tahun yang menjadi viral kerana kecantikan dan kecomelannya dah macam anak patung. Mix Amerika dan Korea pulak tu. Memang cantik.

Bapa Ella merupakan orang Amerika, manakala ibunya pula orang Korea. Patutla cantik sangat. Memang terpikat melihat senyumannya yang sangat menawan.

Ella Gross, 8 tahun dari Los Angeles ini menjadi bualan ramai apabila beberapa gambarnya menjadi model jenama terkemuka menjadi bualan ramai.

You May Also Like

0 comments

google.com, pub-9992573824785365, DIRECT, f08c47fec0942fa0